24 September 2009

Bu si Zu

Abia trezit din somn, Bu urmareste preocupat la tv un reportaj despre spargerile in casele cu termopane (cat de usor se poate intra prin efractie bagand o ranga in PVC) si zice, concentrat:

- Oooo, iti dai seama ca trebuie schimbate toate geamurile...

...ma uit la el usor amuzata si spun:

- Mmmmmm, Bu, tu nu ai uitat ca stam la etajul opt, nu???

...surprins, Bu se repliaza rapid:

- Aaaaaa, nuuuu, ma gandeam la fratele tau...
- Bu, si el sta tot la etajul opt, remember???


:D

9 comments:

elena said...

In cartier la mine hotii obisnuiesc sa coboare de pe terasa blocului in casele oamenilor, deci cei mai expusi sunt cei de la ultimele etaje.

Intr-o alta ordine de idei, azi am primit spam-ul asta http://www.cenusadetrandafir.ro/perfectiunea-sta-in-moderatie
Deci, sunteti pe drumul cel bun :)

papadie said...

Hahaha:-)
Hai ca gasiti voi, in cele din urma, o ruda care sta mai jos:-))
Geamurile trebuie schimbate! :-))))))))))

Zu said...

@elena: Am atatea lucruri pe care vreau sa le fac in casa... chiar nu vreau sa ma gandesc la termopane...

Multumesc de urari- dar nu inteleg cum de a a juns la tine ca spam- nu am mers pe ideea asta, so pls. sa imi spui si mie cum a ajuns la tine.

@papadie: :-)) parintii mei stau la casa, ma mir ca nu s-a gandit la ei :D (dar nici eu nu i-am dat idei...)

elena said...

E de fapt un comentariu pe baza postarii respective. Nu stiu de cine e scris, dar incepe asa:

Un articol cu acest nume aparea azi in Cenusa de Trandafir http://www.cenusadetrandafir.ro/perfectiunea-sta-in-moderatie. Uimitor, articolul e scris de un barbat. Si, UIMITOR, acesta vorbeste despre femeie cu capul pe umeri, care tine la sanatatea ei, care nu se arunca dupa orice, doar pentru ca asa zice “moda”…samd.

Mi-am amintit de discursul de 8 Martie tinut in compania in care lucrez de Country Managerul nostru. Initial mi s-a parut nerealist. De ce ar veni un barbat sa-mi tina mie discursuri despre ce misto e sa fii femeie? Come on… Sa vada el intai cum e sa ai PMS, apoi sa vina sa ne povesteasca ce cool e sa fii femeie. Apoi, lucrand mai aproape de omul asta, mi-am dat seama ca un barbat inteligent, puternic, bun afacerist, sot si tata, gandea intr-un mod matur “perfectiunea” unei femei.

mariamirabela said...

Hai, mai, eu nu ma gandesc asa. De fiecare data ii spun mamei/prietenului/amicilor: "Si daca vin, ce ne fura? Ca nu avem nimic de furat!"

Alina Popescu said...

Elena, articolul despre care spui tu este scris de Cristina Vintila aici. E un blog personal si ea nu prea se ocupa cu spamul :) Ne poti da, te rog din suflet, mai multe detalii despre mesajul respectiv? Vrem sa investigam si sa aflam ce se intampla. Multumesc mult!

Alina

Zu said...

Mie mi-a spart casa o data, eram in generala atunci. Nu e atat de mult faptul ca fura ci senzatia... ideea ca cineva a intrat cu bocancii in intimitatea/ lumea ta, sa vezi totul ravasit... nu am crezut, e oribil.

elena said...

* Alina: am cautat mailul, nu mai e ... stiam ca i-am dat delete, dar speram sa-l gasesc in trash ...
dar pot sa-ti zic ca se numea *un articol fain* si pana sa ajunga la mine a circulat pe la multi angajati unicredit

Zu said...

Multumim frumos pentru incercare :-)- speram ca pana la urma o sa-i dam de cap cumva...