26 September 2009

Baby Expo

Am fost la Baby Expo si am scris detaliat intreaga poveste aici. Bottom line, m-am enervat teribil, in special din cauza aglomeratiei si a zapuselii din interior, dar si pentru ca eu chiar vroiam sa ii cumpar lui bebe jucarii multe, cu butoane, muzici si tot felul de chestiuni similare (pe principiul cauza- efect) si nu am luat mai nimic. Visam la cuburi moi, conuri de sortare cu zdranganele si diverse texturi, ceva "pian" cu sunete de animale, jucaria follow me Fred... pfff...

Acum am ramas cu intrebarea: ce sa cumpar si de unde pentru una bucata copil de aproape 8 luni, care se plictiseste (si pe buna dreptate) de zdranganelele pe care le are de pe la 3 luni????

6 comments:

adra_bell said...

Cuburi moi cu sunete in interior am luat de pe Piciulici, cand a fost vremea lor. Evei ii mai placeau cartile din plastic sau textil cu sunete in interior (probabil o aveti pe cea textila cu texturi diverse de la IKEA, la noi a fost de succes nebun). JUcarii misto sunt la Plan Toys, dar preturile nu sunt la fel de misto.
Eu am fost o singura data la BE si de atunci nu mai calc p-acolo

maria said...

hahaha, eu macar nu m-am enervat. cumva, cred ca era previzibil, noi fraiere ca ne-am dus

Zu said...

@ada_bell: Multumesc pentru sugestii. Desi am fost la IKEA de nenumarate ori, nu stiu carticica respectiva... are insa altele si, da, au fost mari hituri la vremea lor :-). O sa o caut si pe cea de care imi spui, nu stiu cum de nu am vazut-o.

Plan Toys si mie imi plac, dar am senzatia ca e inca prea mic...

@Maria Coman: Presupun ca nu m-am invatat minte din moment ce vreau sa merg si la Kidex... :D

maria said...

a, pai sa stii ca si eu as merge :) nimic nu ma opreste in a-mi bate joc de timpul meu liber

Aimee said...

Stiu ca e un raspuns tardiv, dar daca ajuta, la vremea mersului in patru labe noi i-am luat fetitei mele o minge cu butoane, electronica, se misca singura si avea forme, triunghi, patrat, cerc, cateva cantecele, dar cel mai important era faptul ca se rostogolea singura si fetita mea mergea de-a busilea dupa ea sa o prinda. Cred ca era de la v-tech daca nu ma insel.

Mai incolo i-am luat, in loc de premergator, ceva de impins... cu care se putea juca dar si agata si ridica si impinge. Nu am linkul cu o poza acum, dar am sa incerc sa il gasesc si trimit.
succes :)

Zu said...

@Aimee: multumesc, avem o minge chiar de la Vtech, desi nu prea seamana cu ce povestesti tu (are cumva un catelus albastru in varf?), dar eu chiar vroiam sa-i cumpar "Follow me Fred" de la TinyLove, insa nu il mai aduc in tara, pffff...

Cred ca stiu despre ce premergator vorbesti: cel pe care il impinge copilul??? Asteptam sa primim unul, cam peste o saptamana, eu una mor de nerabdare, sa se mai odihneasca si coloana mea :-))