31 July 2009

Zu si slingul


Dupa ce m-am tot sfatuit cu Diana, ba pe mail, ba la telefon, iar mai apoi ne-am tot chinuit sa ne intalnim, fara sa si reusit, ea a transat povestea si mi-a trimis un sling, sa-l testez. Uuuuuuuuuuuu, ce dragut... Doar ca stiam eu de ce era bine sa ne vedem face- to-face: ca sa ma invete sa-l pun :-)).

Pentru ca asa, singura, m-am batut, la propriu cu bucata aia de panza. Probabil ca sunt cea mai impiedicata- ever, have no idea, dar am reusit sa ma infasor toata in nefericitul de sling, sa ma apuce pufaielile, sa mut copilul in toate pozitiile posibile, sa ma stresez, sa o sun pe Diana again si, finally, sa insist sa ma caftesc cu el, intr-o lupta de genul "iti dau eu de capat pana la urma". Si am izbandit, inca mai invat pozitii noi, dar voila, copil in sling.

Da, fata de Micul Budha e o fata de copil multumit, de copil "important in multumirea lui" :-))...

4 comments:

Ceska777 said...

Avem si noi de o luna sling tot de la Diana, l-am luat cand eram in Ro. L-am purtat (e cu un an si ceva mai mare ca Zu al meu) numai o data cam 10 min apoi a vrut sa alerge iar si alta ocazie nu s-a mai ivit (sa fi avut slingul la mine). Noi l-am descoperit tarziu (ca am stat eu mult pe ganduri) dar voua va uram distractie placuta, sa va fie de folos!

BLW said...

Si noi ne-am luptat la inceput cu inelele, cutele, piciorusele... cu toate ca aveam si un dvd pe care il urmarisem cu atentie (credeam eu). Doamna draguta de pe ecran regla slingul cu bebelusul in el in 10 secunde, mie mi-au trebuit vreo 2 ore sa incep sa inteleg cum se face.
Dar mandarinuta e fericita in el si asta e tot ce conteaza.
Sa il purtati sanatosi si frumosi!

Loredana said...

Si in acest caz ce a contat mai mult? Drumul [a se citi lupta] sau rezultatul? :)

Zu said...

Multumim de urari, mai e inca pana la rezultatul final insa se pare ca il corup si pe Bu la sling :-)).

Sincera sa fiu, de obicei si drumul in sine este o amintire memorabila, insa de data aceasta puteam sa ma lipsesc de momentele de frustrare maxima cand infasuram bucata de panza complet aiurea si-mi parea ca nu mai are nici cap nici coada :-)).