31 July 2009

Traim

Am lipsit, stiu- cand este Bu acasa destabilizeaza totul. Si Bu este acasa- in concediu. Si, da, pentru ca Bu nu se imbolnaveste decat in zilele libere, prima saptamana din concediul lui/ meu s-a cam spulberat. Si da, Bu s-a gandit ca e o idee inteligenta sa formateze computerul. Nu, nu este. Mai ales cand nu, nu stie sa instaleze programe si apeleaza tot la yours truly.

Dar se pare ca plecam din oras. Candva in cursul zilei de azi... Ok, bun si asa, am facut deja cea mai mare parte din bagaje si pe moment sunt happy ca am trimis sotul cu copilul afara, la plimbare si am prins computerul liber, ooo, happy me...

3 comments:

Ceska777 said...

Ce coincidenta! Si tatal gazei e de maine in concediu! Noi insa nu plecam niciunde specataculos .... doar pana la locul de joaca.

Loredana said...

Have fun;)

Zu said...

Sunt inca in vacanta: working on the having fun part :-))...