15 July 2009

Bunavointa prost inteleasa

Imi place sa cred ca oamenii sunt ok in fondul lor sufletesc si ca daca intinzi tu mana primul nu ai sa primesti inapoi o palma. Imi place sa fiu politicoasa si amabila pentru ca asta inseamna o poarta deschisa, o invitatie, o sansa. Si pentru ca asa mi se pare normal sa fiu, pe baza a multe teorii legate de "respect", "comportament uman", "prezumtie de nevinovatie" si alte de-astea cu sonoritate...

Nu sunt "cool"- zambesc cam des, incerc sa nu invadez vietile altora, nu injur cu usurinta si afisez cam prea multa disponibilitate.

Daca din cauza asta sunt luata de fraiera, so be it.

5 comments:

alina said...

Nu esti fraiera, esti doar asa cum trebuie. :)

Ceska777 said...

Nu trebuie sa te amarasca faptul ca esti luata de fraiera... fraierii sunt ei. Ii cunosc, isi rad in barba si se bucura ca au mai facut pe cineva. Noi stim ca am facut o fapta buna, am daruit un zambet fara sa cerem nimic in schimb, suntem saritori, datorita noua a mai zambit cineva......pentru noi ies curcubeele! Si noua ne zambesc copiii... vrei rasplata mai mare? Nu mai cauta, ai gasit!

mariamirabela said...

Off, iarasi te-a necajit cineva? De ce te necajesti tu asa de rau cu oamenii astia? De ce pui totul la suflet? Fii barbata, Zoe!

Zu said...

:-)) sunt cumva fraiera, conform canoanelor zilelor noastre si de asta din cand in cand ajung sa oftez, again, a dor si jale :-)), pentru ca nu gasesc solutia/ cum sa le impac: sa fiu cum sunt dar asta sa nu mai fie perceput ca disponibilitate naiva...

Si nu ma refer doar la lucruri majore, ci si la situatii cotidiene, absolut banale- daca dau un pic in plus mi se ia toata mana, for granted- wtf???

Si atunci mai trag un oftat sau o intrebare retorica pe blog... la care tot eu imi raspund de fiecare data ori ca de maine am sa fiu mai dura ori ca asta este, imi asum comportamentul ales... Mda, sunt balanta :-))...

Anonymous said...

si in ce data esti nascuta, draga ZU ? sa iti facem si un ascendent :)