30 June 2009

Zu si lecitina

Da, m-am intors si da, vroiam sa scriu despre cum fuse si ce urmeaza insa, first, ultima mea realizare:

Bebe are ore fixe de masa, asa a crescut, asa functioneaza caruta, asa mergem inainte cu toate panzele sus. La 13:00 e masa de legume, asa ca, taman cand ne-am intors de la plimbarea de dimineata, am vazut ca se face ora, copilul se agita, l-am pus pe scaunel, m-am napustit la piure/ lapte etc., am bagat pe gatul odraslei piure-fara-lapte, dat migalooos, cu lingurita si apoi piure-cu-lapte pe care l-a supt dintr-o rasuflare (jur ca odrasla asta are o gaura/ scurgere pe undeva, nu m-am prins inca pe unde, da' o gasesc eu...), l-am sters frumos de morcov pe nas/ gura si manute, m-am sters si pe mine, pe unde ma "decorase" piticot, l-am plimbat leganat si gataaaaa, la culcare. Dupa 10 minute am vazut eu ca odrasla maraie, insa am luat-o in brate si i-am spus ca acum e ora la care doarme asa ca sa nu se mai agite fara rost si l-am expediat in patut...

Dupa care m-am asezat la computer, sa ajung si eu la zi cu toate cele si atunci it just hit me: ecranul afisa ora 12:56...weird...????... si ceasul de pe masa arata tot 12:56... hmmmm ???? Stai asa: daca acum e ora 13:00 si eu deja am bagat mancarea in bebe, l-am culcat, s-a si trezit, ne-am mai plimbat nitel si alea- alea... la ce ora a mancat bebe in realitate???? Mi-am hranit copilul la 12:00????

Da???? La 12:00???

Mda... cu o ora mai devreme.

Aha...

Lecitina maica, lecitina :-))...

1 comment:

eliza said...

buna, eu mi-am cumparat lecitina forte de la doppel herz si chiar mia folosit in sesiune, mai ales ca am gasito si la un pret bun pe internet! am cumparato de aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=1123&denumire=Lecitina_Forte_1200_30cps va recomand!