18 June 2009

Eram precisaaaaaa!!!

Deci m-au gasit. Adica era clar. Pai nu??? Pai da. Verisoara-mea-cea-insarcinata (hehehe, naste la toamna, pana atunci am destul timp sa ii tot spun asa :-)) mi-a gasit blogul. Era normal. Logic. Eeeeeeeeeeeeee, gata, intram intr-o noua era, am gandit eu... asa ca am lansat in eter: Bro', ia d-aici, io'te blogul meu, perle de intelepciune una si una :D!!!... Si el a zis ca citeste... Dupa care nu a mai zis nimic... Hmmm, trebuie sa aflu daca sorella lui scrie chiar asa de prost sau pur si simplu s-a emotionat ca l-am facut vedeta in blogosfera... :D.

3 comments:

Unknown said...

Lumea e mica, iar mamicile se aduna usor-usor pe blog-uri.

mariamirabela said...

Tu scrii foarte frumos, iar posturile in care povestesti de Bro sunt delicioase. Mi-amintesc ca radeam de ma prapadeam cand citeam cum ii ia camasile lui Bu sau faza cu aspiratorul. Cred ca Bro este doar timid! :)

Zu said...

@ Silvia: stiu, cumva stiam ca o sa se intample, pe mine ma amuza situatia...

@ mariamirabela: eeee, multumesc frumos de compliment, cam asa e viata mea si nu ma pot plictisi de ea, iar cu Bro' am o relatie de tachinare ce dureaza de muuuult timp :-))... :D