30 April 2009

Oama cu ochiul rosu

Zilele trecute m-am trezit cu un ochi rosu. La propriu. Ochiul meu stang avea vasele de sange sparte si era teribil de rosu- arata cel putin ciudat. Singura acasa, cu Bu plecat la prima ora cu elicopterul prin munti (pe bune), m-am speriat. Dupa ce m-am dumirit ca nu, nu mi-a dat Bu nici un pumn in ochi peste noapte (:P) am aflat ca viroza a inceput sa actioneze dubios. Si am trecut pe antibiotice... Dar in ziua respectiva m-am distrat. Pentru ca intai a venit Bro' in vizita:

Intra el pe usa, vioi, si incepe sa-mi povesteasca de una de alta, dadea ture prin casa turuind si eu dupa el. Pana cand ii zic foarte calma:
- Uita-te la ochiul meu stang.
- Ce?
- Uita-te la ochiul meu stang. Serios.
- Ha???... Se rasuceste brusc spre mine. Focalizeaza. Pauza lunga... Se apropie. Ce-ai patit? Uhhhh. Wow, arata tare nasol...

Spre seara, apare si Bu... Tzumpiii, am zburat cu elicopterul, stai sa vezi ce am filmat, nu-ti imaginezi cum a fost si taca-taca-taca-taca, omul frenetic se invartea titirez prin camera. Bag iar placa de hipnotizare, calm:
- Uita-te la ochiul meu stang.
- Huh???? Ce zici???
- Uita-te la ochiul meu stang. Serios.
- Mmmm, maraie el ceva... Focalizeaza.Tacere brusca... Se apropie... Iiiih. Maaama, arata nasol...

:D Acum ochiul meu stang este albastru again, happy me. Si acestea fiind spuse, plec la munte trei zile. Cu bebe. Si juma' de casa :-)). E prima noastra iesire in afara orasului si iau cu mine de la sterilizator pana la scutece, paturica si marsupiu, cine stie ce cataclisme ne lovesc pe-acolo si de ce e posibil sa am nevoie... nu mi-e clar insa unde incap toate in masina, mai ales ca mergem cu a mea, care este hatchback :D.

3 comments:

mariamirabela said...

Have fun, asteptam poze si povestiri!
Ca asa se distreaza unii de 1 Mai muncitoresc! La munte cu copil de 2 luni!

Unknown said...

Distractie placuta!

Zu said...

Multumim, a fost foarte ok, am stabilit o noua baza, unde sa mergem cu bebe cand o sa fie cald in Bucuresti. Recunosc ca nu il luam daca nu aveam si ok-ul doctoritei, dar cum ea s-a nimerit sa vina in control taman joi, a fost perfect pentru ca i-a facut si controlul si am putut vorbi in cunostinta de cauza.