02 March 2009

Smiley leapsa

Am ramas restanta cu o leapsa, raspund la ea cu scuzele de rigoare pentru intarziere- inca nu mi-am creat un program organizat, riguros, salvator, coerent, de mare ajutor, vital :-).

So, ce ma face sa zambesc?

Cu incantare raspund ca mutra complet mirata pe care o abordeaza piticania uneori: tuguie buzele si se uita fix la tine fara sa scoata un sunet... stupoare totala.
Cu oaresice jena spun ca nu numai ca zambesc, mor de ras atunci cand ii dau zeama de lamaie (pentru sughit) aceeasi piticanii si ea se stramba de mama focului, in cel mai caraghios mod posibil: da din maini, scoate sunete sacadate, se agita, ofteaza din tot sufletul...

Cu incantare zic ca zambesc la orisice alint.
Cu oaresice jena spun ca torc de-a dreptul la rasfaturi.

Cu incantare mai declar ca zambesc la cam tot ce e legat de familia mea si comunicarea mea cu ei.
Cu oaresice jena mai spun ca ranjesc diabolic la tot ce inseamna ironie fina si replica "ascutita".

Din pacate sunt in urma rau cu lecturile pe bloguri- am tare mult de recuperat si de aceea nu stiu pe unde a mai umblat leapsa asta, asa ca ma abtin de la a o pasa mai departe.

No comments: