03 February 2009

Rubedenii

Pe principiul "ploua cu gravide, bre'!", principiu care continua sa ma lase cu gura cascata lately (hei, deschideti orice revista "glossy" si gasiti 1-2 gravide noi, sunt la calup sezonul asta), "mogaldeata" zisa si "piticania" se pare ca se va procopsi si cu una bucata verisor/ verisoara, aflata in proces de coacere, stadiul incipient :-) (a inteles cineva ceva??? :D). Iar bebe 2, fratele lui de cruce din alt oras (copilul nasilor de cununie ) se pare ca a capatat si o zi de nastere - 13 martie (da, se va naste prin cezariana), asa ca piticania este asteptata si ea sa se decida ce si cum, caci noi deja murim de nerabdare sa o intamplinam cu surle si trambite.

In fine... parintii mogaldetei o roaga respectuos sa se nasca "naturel" si cu un travaliu rapid (eu insist in mod special pe partea cu travaliul scurt/ rapid/ cum vreti sa-i spuneti). Deja am contractii Braxton Hicks si de fiecare data cand ii spun lui Bu, acesta se uita usor visator la burta mea si zice cu multa speranta: "a inceput nu? poate totusi il facem in februarie...". Februarie, februarie, ok, dar preferabil undeva in intervalul 20 februarie- 1 martie, se poate???...

12 comments:

alina said...

Contracțiile Braxton-Hicks pot apărea mult înainte de cele reale. Așa că s-ar putea să mai ai de așteptat! :)
E bine să fie mulți copilași de vârste apropiate în familie, se joacă între ei!

Anonymous said...

draga zu, please check your email, am o supriza pentru tine:) cheers!

Unknown said...

Te invit sa citesti povestea Nasterii Mariucai, daca ai chef si timp. Si sa iti doresti sa vina cand vrea "piticul", dar la fel de repede ca fetita mea. :D O gasesti aici http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=115925

Iar despre verisori, frati si alte neamuri, ii asteptam cu mare drag, fast si galerie in zilele respective!

Andreea Badran said...

Unde ai disparut? N-ai mai scris nimic de ceva vreme ... esti ok? Sau iti da bebe batai de cap?

Andreea Badran said...

Te pomenesti ca ai nascut si noua nu ne zice nimeni nimic ... ne tineti aici in suspans ...

Realwedding said...

Zu, where are you???

Anonymous said...

dupa ce se va pune pe picioare, Zu va reveni triumfatoare pe blog si ne va povesti cum a fost.

multa sanatate

Andreea Badran said...

@ zmeura: meaning what?
Sa intelegem ca a nascut?

Realwedding said...

yes! I knew it! Felicitaaaaaaaaaaarriiiii , Zu!!!!!

Adriana said...

Buna draga mea,

nu ti-am mai scris de mult...dar bb meu e de vina, stiu ca o sa ma ierti!
vad insa ca nici tu nu ai mai scris de mult...asa-i ca s-a intamplat minunea?
cred ca esti foarte fericita :))
ma bucur mult pentru tine si trebuie sa spun FELICITAAAARI din tot sufletul!
si daca nici nu ai mai scris de mult, sigur nu ai mai dormit de ceva nopti...dar ce mai conteaza acum?

multa sanatate, dragoste si...rabdare la maxim!

cu drag,
Adriana

Andreea Badran said...

Daca am inteles bine si dupa mesajele ambigue si reactiile celor de aici, ai nascut deja, ceea ce:
1. te felicitam si sa fie sanatos, voios si norocos
2. si-ti uram welcome to the club (noi ne-am nascut la 35 de sapt si uite de ditamai baiatu' ne-am facut)
Felicitari!!!

mariamirabela said...

Zu, chiar asha: da-ne un semn de viatza ca suntem ingrijoratzi! N-ai mai scris de o saptamana!

Vrem doar un mic semn sa stim ca esti bine!