02 February 2009

Cotidiene

In weekend n-am avut net. E weird sa nu ai net, nu mi-am dat seama cate lucruri depind de o simpla conexiune, tot vroiam sa fac diverse si ma prindeam ca nu, nu pot pentru ca nu am net...

Bine, am si umblat. Mult. Adica am cam cumparat 90% din chestiile legate de bebe de care am nevoie. Inclusiv unele de care nu am nevoie, dar "trebuia" sa le iau. De exemplu: un set de umerase :D. Ok, ok, e una dintre foarte putinele mele extravagante, zau asa. Chiar m-am abtinut sa intru in magazinele de haine. Si tot am tocat o groaza de bani... Ok, ok, poate ca nu era neaparata nevoie sa pun perdele in camera lui si nici sa iau un covor, dar vreau sa arate a camera de copil... sa fie vesela si primitoare si luminoasa si... yep, yep, toate alea de bine pe care le gandesc eu pentru bebe :-).

Azi am fost la Kika. Again. Au unele lucruri f. ok- de exemplu canapele, sau raionul de copii, sau perdelele... M-am si decis sa fac perdelele la Kika si zau ca nu am mai vazut asa brambureala de mult:
- angajati care comentau politica propriului magazin, la modul negativ (:D aproape ca te descurajau sa cumperi)
- sisteme de lucru haotice si greoaie: angajatii se impotmoleau in ele iar eu am ajuns ca pentru o amarata de perdea si o draperie sa semnez 6 (sase!!!!) hartii (numite si "contract" :-)) ) si sa platesc 2 bonuri diferite la casa, have no idea why
- sistemul de stocuri cel putin ciudat: daca te intereseaza ceva din ce este expus, ai grija pentru ca : a) nu, nu este obligatoriu sa fie pe stoc b) nu, nu este obligatoriu sa il mai primeasca, desi este expus c) da, daca e vorba de o mobila o poti comanda insa d) da, probabil va costa mai scump (??? pe bune) si e) da, probabil vei astepta intre o luna si doua luni sa ajunga in tara

So, trebuie sa iti placa foarte, foarte mult ceva de la Kika pentru a ajunge sa il si comanzi, pentru ca te lovesti de un sistem ce pare mai degraba menit sa te descurajeze, nu sa te ajute. Si trebuie sa ai nervi tari, noua ne-a luat doua ore sa comandam o comoda si niste perdele, in conditiile in care stiam deja ce vrem. Kika e in continuare ok si probabil ca voi insista sa mai cumpar unele produse de la ei, insa nu o sa fie prima mea optiune, e clar, au mare nevoie de un training pentru angajati si de ceva simplificare a sistemelor de lucru. Mai ales cand comunica "usor si prietenos". Yeap, right!!! Doua ore... pffff.

Si tot azi m-am si necajit: speram si imi doream tare mult sa fac si cursurile prenatale si iata ca de la 1 ianuarie, cand eu imi propusesem sa ma apuc si de asta, nu se mai tin si ma tot amana... Ultima data imi spusesera sa revin dupa 1 februarie, well, astazi am aflat ca nu se vor tine nici pana la 15 februarie. In ritmul asta eu nu le mai apuc, deja sperantele mele sunt tare mici... sau poate apuc sa mergi si eu la o lectie, doua si pac, gata, nasc... Eventual sa ii rog sa-mi faca versiunea pe repede inainte a cursului, ca ma grabesc tare, sa nu nasc inainte :-)).

Altfel sunt bine, in pline amenajari prin casa si bantuieli prin oras. Nu prea stau locului, nici nu imi place (ma plictisesc prin casa), imi si face bine sa ies si chiar mai am tot felul de lucruri de rezolvat. Doar ca obosesc repede si am devenit rea de foame- daca trece de 15.00 si eu nu am mancat de pranz, deja e de rau, grrrrrrrr :D.

2 comments:

I-Dana said...

hehe, mai e putin :-), tin pumnii si ma gindesc la voi
daca ai nevoie dupa ce vine bebe sa vorbesti cu cineva care a trecut deja prin primele luni, da-mi un semn si ne auzim cumva :-)
idana.blogatgmail.com

Zu said...

:-) multumesc mult, chiar nu imi pot da seama/ imagina cum o sa fie "dupa"... imi tot spun ca sunt calma si relativ pregatita sufleteste, insa adevarul este ca nu am nici o idee clara si singura mea tactica este sa o iau pas cu pas, tragand aer in piept :D