27 February 2009

Bu, Zu si bebe-interfonul

Evident ca avem si noi interfon de bebe, unul care a fost al nepotului lui Bu, dar, in stilul tipic familiei noastre, nimic nu este pe cat de simplu pare...

Prima chestie legata de interfon este ca, subit, a inceput sa pacane una-doua, stresandu-ma la maxim. Cand imi era lumea mai draga, odrasla se misca si interfonul tragea un semnal in urechile mele stresate. In prima faza am inceput sa suspectez ca odrasla stia cand ma bagam in pat sa mai fur si eu putin somn, pentru ca taman atunci cand, convinsa ca in casa e liniste si ma pot odihni, in secunda in care puneam capul pe perna- pac, pac, prrrr, fsssss, incepea dracia... Apoi, dupa ce mi s-a intamplat sa ma arunc din pat dupa o noua sesiune de fasaieli si pacanituri, ca sa ma napustesc in camera lui bebe si sa ma holbez nedumerita la un ingeras care dormea linistit, am inceput sa suspectez ca ascult alt copil la interfon... hmmm... Bu, am senzatia ca semnalul interfereaza cu ceva si ca seara noi nu ascultam copilul nostru (just try to imagine ce fata a facut Bu la faza asta...). Acum nu stiu care era ideea, stiu sigur ca mai e cel putin un nou nascut in bloc si ca dracia aia de masinarie se manifesta suspect si dupa ce i-am schimbat frecventa (interfoanele normale au 2 frecvente, tocmai pentru astfel de situatii, dar noi suntem cu totul si cu totul deosebiti :D), asa ca Bu s-a ambalat si a cumparat un interfon nou, cu 24 (douazeci si patru!!!) de frecvente. Na! Cu asta sigur am rezolvat-o :-).

A doua chestie este ca, de obicei, tura de masa si schimbat scutece de la miezul noptii este a lui Bu, insa mai misun si eu prin zona. Aseara insa, doborata de oboseala, am decis ca ma duc sa ma culc si i-am pasat interfonul lui Bu cu rugamintea sa-l puna mai apoi langa patul meu, ca sa aud copilul daca se intampla ceva si, bon, sa preiau eu urmatoarele ture de masa... Norocul meu a fost ca m-am trezit singura la ora urmatoarei mese, pentru ca atunci cand m-am uitat la interfon am observat ca grijuliul meu sot, stresat ca nu cumva sa nu aud copilul, imi pusese masinaria exact langa cap, cu volumul la maxim (5), in conditiile in care eu il tin de obicei la 1, maxim 2 pentru situatiile in care sunt in camera alaturata. Pai daca imi tragea bebe un urlet in urechi, cred ca saream din pat isterica si albita inainte de vreme :-))...

9 comments:

Ana said...

:)

Unknown said...

Eu dorm cu bebe in camera dar ma gandeam sa iau un interfon. Asta al tau nou cum e?
Bebele meu si acum la trei luni ma trezeste din trei in trei ore. visez la ziua cand oi mai putea dormi si eu opt ore neintrerupta.

capreleirinucai said...

noi in mod obisnuit n-avem nevoie de interfon, dar am luat totusi unul pentru deplasari si pentru cand vrem sa petrecem o seara romantica pe balcon (vara, se-ntelege). la interfonul asta am prins asa: taximetristi, politisti, pompieri, angajatii unui hotel la care am stat si care comunicau nu stiu pentru ce prin walkie-talkie, organizatorii unui concert care a avut loc in apropiere de blocul nostru si DA, UN ALT BEBELUS. fara nici un dubiu: am auzit in interfon bebelusul plangand, am intrat in casa, bebelusul nostru dormea dus. Q.E.D.

Andreea Demirgian said...

Aaaa... Zu, voi nu stati la bloc?
Adica ma gandesc asa, daca stati la bloc cat de mare o fi casa voastra de va trebuie aparatul de stressat mama?
Nu mi-o lua in nume de rau. Eu nu am avut interfon si zau ca o auzeam pe fi-mea de la primul scancet. Nu ca-s eu deosebita, nuuuuu... Da asa se intampla cu mamele, se sensibilizeaza receptorii si sigur isi aud bebelusul.
Mie interfonul ala mi se pare util cand ai o casa uriaaaasa si bb e la etaj si tu la parter.

Zu said...

Interfonul nostru este de la Brevi si pana una alta merge foarte ok, suntem multumiti de el. Noi nu dormim cu bebe in camera, chiar s-a nimerit sa fie taman in partea opusa a apartamentului ("vastului nostru apartament de bloc" :D) si da, Ada are dreptate, de cele mai multe ori il auzim si fara interfon, insa nu prindem chiar toate "nuantele" de suspine si caraieli :-)). Si cum initial am avut interfon primit ca "zestre", impreuna cu o serie de alte obiecte transmise pe principiul "din copil in copil"... ne-am obisinuit cu el si nu ne mai simtim confortabil fara. Ne ajuta mult la linistea psihica :D.

Plus ca o sa fie tare util cand o sa plecam undeva- la munte, la parintii lui Bu, oriunde...

Tot asa avem si senzor de respiratie pentru copil- primit tot zestre. Nu stiu daca noi il cumparam, insa s-a dovedit practic pentru ca si noi, ca orice parinti nebuni, avem tendinta sa dam fuga sa vedem daca respira copilul :D.

Unknown said...

Asta e motivul pentru care eu am inchis de tot interfonul dupa prima noapte de caraieli, fasaieli si alte concerte. Pentru ca prindea orice zgomot, oricat de mic, mai ales cand Mariuca isi misca o mana sau un picior in somn, cand Mati (catelul nostru caniche) clantanea cu unghiile pe parchet sau cand latra Dochia (catelul nostru ciobanesc carpatin) afara.

E o idee buna pentru psihic, dar la mine e in dulap de mai bine de 1 an.

Anonymous said...

Ce mai face beagle-ul?
(N-aveam unde altundeva sa intreb, si in acelasi timp sa te invit la noi pe forumul beagle.ro)

Unknown said...

Eu am avut la primul meu bebe care acum are 10 ani un interfon pe care il primisem cadou de la soacra mea era un model de la Chicco marca de mare renume pt mine la vremea aia.
Am incercat cateva zile dar am renuntat nu era bun de nimic bazaia si nu avea claritate, in fine am fost tare dezamagita pt ca pe vremea aia nu stiam de unde sa caut unul mai bun ,dar acum sunt de toate felurile spre exemplu astea de la Motorola sunt super tari , nu fac nici un fel de probleme si ce mi se pare cel mai tare ca este faptul ca poti vorbi cu bebelusul tau apasand un buton din unitatea parentala chiar daca nu te afli in camera cu el http://www.bebepuf.ro/monitoare-supraveghere/interfon-digital-mbp16.html si pe deasupra magazinul asta are si preturi bune si ti-l primeste inapoi daca ceva nu merge cum trebuie.

Unknown said...

Eu am avut la primul meu bebe care acum are 10 ani un interfon pe care il primisem cadou de la soacra mea era un model de la Chicco marca de mare renume pt mine la vremea aia.
Am incercat cateva zile dar am renuntat nu era bun de nimic bazaia si nu avea claritate, in fine am fost tare dezamagita pt ca pe vremea aia nu stiam de unde sa caut unul mai bun ,dar acum sunt de toate felurile spre exemplu astea de la Motorola sunt super tari , nu fac nici un fel de probleme si ce mi se pare cel mai tare ca este faptul ca poti vorbi cu bebelusul tau apasand un buton din unitatea parentala chiar daca nu te afli in camera cu el http://www.bebepuf.ro/monitoare-supraveghere/interfon-digital-mbp16.html si pe deasupra magazinul asta are si preturi bune si ti-l primeste inapoi daca ceva nu merge cum trebuie.