11 January 2009

Leapsa, leapsa

So, avem o leapsa, ce facem cu ea? Raspundem cu curaj, ca doar sunt chiar doua lepse (una venita si via Oaki) si a doua vorbeste taman despre frica...


Care sunt "the firsts" pe anul acesta? Sa vedem:

Prima mutra: presupun ca a lui Bu, ca doar langa el m-am trezit (a lui bebe se pune???? ca sigur m-am holbat la burta, dar nu pot chiar sa spun ca i-am vazut "mutrita" :D)
Prima cafea: nu beau cafea, never- ever, iar de cand cu sarcina... probabil ca prima mea cafea a fost o sana :-))
Primul ecran de calculator: vazut tarziu, la zile bune dupa revelion, cand am ajuns acasa si mi-am vazut desktopul (zice: "Design is NOT making the logo bigger")
Prima masa: I'm lost here. Eram la munte, asa ca a fost o masa plina de porcarii, mezeluri, unt, branzeturi si creme de branza si alte de-astea clasice, nu-mi amintesc exact.
Primul instrument: imhhhhhhhhhh, uhhhhhhhhhhhh, asta e tricky rau... aparatul foto???
Primul animal: probabil o pasare, undeva in curte, pierduta in fundal si neinregistrata ca o prezenta speciala



Si frica, ce facem cu frica???

Daca nu mi-ar fi frica mi-ar placea sa-l conving pe Bu sa renuntam la joburi si sa traim liber, cat mai liber posibil, gestionandu-ne timpul dupa bunul nostru plac.
Idealul: noi doi, copilul (copii???) si o rulota, haladuind prin lume.
Realitatea? Avem nevoie de bani si de stabilitate.
Compromisul? Working on that.

Si leapsa merge la... ooo, cine doreste, cine pofteste pentru ca parca am vazut-o deja pe majoritatea blogurilor si nu stiu exact cine n-a raspuns... Laura???

No comments: