27 January 2009

Daisy Hope

Tot am vrut sa scriu de asta si iata ca "gogoasa" mi-a amintit, cu una din replicile acelea fantastice, tipice copiilor... afirmand despre cateii pierduti, ca sunt catei care "isi pierd amintirile"... So, ajutati niste catei sa-si creeze noi amintiri sau macar sa aiba parte de o viata mai frumoasa:

"Adăpostul Daisy Hope are nevoie de ajutorul vostru - nu mai au mâncare pentru cei peste 300 de câini pe care îi găzduiesc.

Îi puteţi ajuta cu mâncare pentru câini (o puteţi duce chiar voi), cu o donaţie sau adoptând un patruped.

Ca să vă faceţi o idee, 100 RON pe lună înseamnă pentru ei 35 kg de hrană uscată. Cu tratamente medicale, hrană, întreţinere şi curăţenie, cheltuielile pentru fiecare căţel sunt de 10-12 euro / lună.

Pentru cei care vor să ducă personal mâncare, să ajute sau să adopte un căţel, adăpostul Daisy Hope se află pe strada Drumul Săbăreni 131-137, în zona Giuleşti.

Pentru alte întrebări / sugestii, scrieţi-i Cristinei pe kchrisstine@yahoo.com (e o prietenă a Fundaţiei, care a iniţiat acest apel)

Donaţii pot fi făcute în contul Fundaţiei:

Fundaţia Daisy Hope - sediu social: Str. Visarion nr. 12, Bucureşti, Sector 1.

Cont IBAN: RO48 ARBL 2000 0010 1640 RO01 -LEI
RO05 ARBL 2000 0010 1640 EU01 -EUR
RO62 ARBL 2000 0010 1640 US01 -USD
RO88 ARBL 2000 0010 1640 GB01 -GBP (COD SWIFT: ARBL RO BU)
Banca Anglo Română, Bucureşti"

(eu am gasit mesajul la Loredana, insa citatul este de aici)

5 comments:

Diana said...

ghiont: ti-am trimis un mail pe adresa de la contact, daca ai timp, citeste-l :)

Costin said...

siteul oficial Daisy Hope e cam dezafectat. Se mai intampla ceva la acest adapost sau a fost lasat in paragina? as vrea sa ma implic...cu sponsorizarea cateilor dar si cu munca voluntara.

Zu said...

Din pacate nu stiu nimic... dar probabil ca doar site-ul e in paragina.

mirela said...

am si eu o babuta pe care as dori sa o aduc la adapost, alaturi de "babuta" adapostului; este semioarba, ff blanda, acum este inca in tratament, internata. II caut in continuare un stapan, dar daca o externeaza nu am unde sa o duc. Am citit cat costa intretinerea unui caine, si doresc sa sponsorizez in plus fata de ea inca 5 caini. Pot sa o vizitez si sa o ingrijesc cel putin o data pe saptamana.

Zu said...

Eu stiu de Daisy Hope de la o colega cu adevarat implicata in problema cainilor fara adapost, din ce stiu le este foarte greu si ar avea cu adevarat nevoie de orice ajutor posibil. Din pacate site-ul este in paragina, insa poate ca adresele de mail sunt inca functionale... Daca nu, pot sa incerc sa fac rost de unele mai bune.

There was an error in this gadget