17 December 2008

Ads

New entry la categoria "le promovati voi, da' eu nu le gasesc pe piata": catalogul de pensii ING. E bine ca l-au facut, bine ca ii fac reclama, doar ca in banci nu este...

Nedumerire mare legata de copilul chinez cu micro spray: nu s-a saturat sa stea pe wc de atatia ani??? Si cum de are in baie hartie si ceva de scris, da' taman nefericitul ala de micro spray lipseste????

Si o reclama care imi place tare mult, mor dupa copy:



We believe life is what you make it, and we make it one hell of a ride...

2 comments:

Anonymous said...

Incearca la filialele ING care au bancomat si posibilitate de plata a facturilor. Eu am gasit astazi un teanc aruncate langa bancomat.

Zu said...

La mine la ING nu au... il au doar pe cel cu conturile, iar eu eram chiar curioasa sa citesc de pensii