24 November 2008

In weekend





Am avut un weekend plin, pentru ca am plecat la munte, ca sa sarbatorim multitudinea de sfinti din clanul nostru. Asta inseamna ca am fost multi dar si ca a fost muuulta mancare- merita mentionate faimoasele placinte cu branza si cu mere ale matusilor mele (nu, nu va imaginati ca una a facut placinta cu branza si alta placinta cu mere, ambele au adus cate doua platouri cu placinte de ambele feluri, facute dupa tipicuri diferite insa teribil de gustoase).

Dupa ce Bu a reusit again sa nu-si aminteasca unde si-a lasat cardul (probabil ca este pe undeva prin casa, oricum noi l-am blocat dupa ce ne-am agitat isteric si eu m-am enervat), am plecat din Bucuresti ultimii (sambata) si am prins pe traseu tot ce putem prinde: ploaie la greu si chiar ninsoare- viscol cand am ajuns la munte. Unde ne-am blocat, neputand urca dealul cu mirandolina masina care nu avea lanturi si nici roti de iarna. A urmat un circ tipic clanului meu, in care Bu a atacat dealul in patru metode diferite si mereu ne-am impotmolit undeva aproape de varf, in miros de motor incins... tata si Bro' au venit dupa noi sa ne tracteze cu cablul... a mers primele doua curbe, apoi am ajuns in zapada... s-a pierdut surubul de la cablu... l-au gasit... Bu m-a expediat la tata in masina, ca era mai sigur acolo... Bu era in adidasi de panza (??? tipic Bu)... tata l-a uitat pe Bu pe langa masina, dar l-a recuperat unul dintre unchi... etc etc.

Este incredibil cat de mult a nins la munte: Bebel- gogoasa a facut si un om de zapada iar eu ma uitam cu jind la toata zapada aia, gandindu-ma ca anul asta nu pot sa merg la schi... In fine, a fost tare frumos si parca nu imi vine sa cred cand ma uit afara pe geam si vad soare si nici pic de zapada.

No comments: