30 October 2008

MedLife sucks

... big time. Si nici nu ma refer la cineva in particular, nu este vorba atat de o persoana anume, cat de un sistem prost pus la punct in care clientul nu e stapanul nostru ci fraierul nostru.

Toata trasenia este legata de cd-ul cu ecografia. Adica faci ecografie 4D la ei si primesti si un cd cu acea aproape jumatate de ora de examinare= holbare la pretiosul tau odor. Da, stiu ca odrasla mea nu o sa moara fara filmare 4D si ca noi ne-am nascut si traim bine-mersi fara ecografii performante, insa that's not the point. Pe langa faptul ca orice parinte emotionat isi vrea cd-ul la care sa se inchine entuziast, ideea este ca platesti un serviciu. Pe care te astepti sa il primesti. Fara alte comentarii suplimentare. Fara favoritisme, bonusuri sau tratament preferential. Nu domne', platesc suma pe care mi-o ceri si ma astept sa primesc exact ce este inclus in pachet. Adica si un cd functional.

Dar nu l-am primit. Cd-ul nostru este scris, dar nu putem vedea fisierele pe nici un computer. Am sunat la MedLife si a inceput circul: am fost pasata de la un om la altul, fara nici un fel de scuze, bunavointa sau rabdare. Am sunat, mi-am explicat pasul, mi s-a trantit un "asteptati putin" dupa care m-am trezit ca vorbesc cu alta persoana care habar nu avea ce vreau de la ea, eu nestiind cine naiba este si cu ce se ocupa. Am luat polologhia de la capat si am auzit o serie de pfff-uri, aaaaaaaa-uri, si mda-uri urmate de un "notati un numar de telefon" si pac, am primit un numar de mobil si indicatia de a suna acolo. Deja sistemul acesta de conversatie laconica incepea sa ma calce pe nervi, asa ca am intrebat al cui e numarul si cu ce se ocupa- ei bine, era un tip de la IT. Care mi-a raspuns sictirit si pe parcursul intregii conversatii cu mine a fost muuult mai preocupat sa afle de la cine anume am eu numarul lui de mobil decat de cum putea el sa-mi rezolve problema. In fine, m-a informat ca trebuie sa vada cd-ul, adica sa ma duc eu la MedLife din nou, insa a doua zi, ca atunci nu era la birou. Inutil sa spun ca nimeni nu si-a exprimat ceva simpatie fata de necazul meu. Sau sa se poarte ca si cum mai auzisera de problema aceasta, desi dupa ce am cautat isterizata pe internet si am mai si intrebat in stanga si in dreapta am aflat ca este o problema curenta la MedLife.

Anyway, a doua zi circul a continuat pentru ca de la receptie s-au uitat alb la mine si mi-au zis sa incerc la IT. "Si cum fac asta?". "Pai o luati dvs. pe scari in sus, la etajul unu etc etc si intrati pe usa cutare si acolo sunt cei de la IT"... (adica sa ma plimb singura de nebuna prin MedLife). Bon, am facut si asta, m-am chinuit sa-mi mai prezint problema unor personaje la fel de picate din luna, pana cand am ajuns sa aflu ca nu se poate face nimic, pentru ca doamna doctor nu a finalizat sesiunea (????). Pentru ei totul se terminase aici, nu tu alte incercari, nu tu scuze, regrete ceva. Dar am insistat: bon... si...ce puteti face ??? Sunteti IT, poate gasiti ceva in calculator, nu???? A, nuuuu, trebuie sa mergeti dvs. la doamna doctor si incercati sa vedeti daca gasiti fisierele pe calculatorul dansei, a venit concluzia mirobolantei conversatii...

Inutil sa spun ca la receptie povestea a continuat cu informatia seaca cum ca doamna doctor nu este acum aici, reveniti (adica sa ma intorc tot eu!!!) dupa 16.00 si puteti incerca sa rezolvati problema atunci, pentru ca noi nu stim aceste lucruri...

In punctul acesta eu am decis ca am obosit. Adica urma sa mai strabat o data tot orasul pentru a incerca impreuna cu o doctorita obosita si probabil la fel de priceputa la computere ca si mine sa cotrobaim in calculatorul ei in cautarea unor fisiere pierdute... Imi pare rau, dar este bataie de joc. Nu inteleg o firma particulara care iti ia un purcoi de bani ca sa nu iti furnizeze un servicui de calitate, o firma in care nimeni nu stie ce e de facut si cine naiba raspunde de ceva pana la capat (cu totii se eschiveaza), o firma in care se stie ca exista o problema (repet, nu sunt singura care a avut probleme cu cd-ul) si nu se face nimic pentru rezolvarea ei, o firma care nu incerca sa-si respecte si pastreze clientii. Bon, daca asa inteleg ei sa ofere niste servicii, MedLife sucks si eu nu am de gand sa mai calc pe la ei.

5 comments:

Unknown said...

Buna!
Imi pare rau ca ai trecut prin experienta asta neplacuta cu oamenii nepriceputi de la Medlife..
Tu cum ai aflat ca atunci cand mergi ecografie poti primi si CD-ul cu filmuletul?
Eu am facut 2 ecografii pana acum, una 4D volution si una 4D expert care costa destul de mult, dar nu mi-a spus nimeni ca as putea beneficia si de altceva in afara de poze... Am observat ca articolul e scris de cativa ani, dar poate iti aduci aminte. Ai cerut tu sa iti dea CD-ul sau pur si simplu ti l-au dat?
Mersi frumos,
Luminita

Zu said...

Buna, acum am vazut comentariul :D. Stiam ca se da CD cu ecografia la unele clinici asa ca am intrebat daca dau si cum atunci cand am facut programarea...

Unknown said...

Buna!
Intre timp am fost la o noua ecografie si de data asta am intrebat de CD. Se pare ca trebuie sa mentionezi de la inceputul consultatiei ca vrei si CD-ul.
Normal ar fi sa ti-l dea fara sa intrebi tu, ca doar platesti serviciul complet..

Unknown said...

Buna!
Intre timp am fost la o noua ecografie si de data asta am intrebat de CD. Se pare ca trebuie sa mentionezi de la inceputul consultatiei ca vrei si CD-ul.
Normal ar fi sa ti-l dea fara sa intrebi tu, ca doar platesti serviciul complet..

Zu said...

Da, da, asa ar fi normal. Mi se pare tare urata faza, mai ales ca e vorba de o amintire pe viata (greu de reprodus :D).