06 October 2008

Boscorodeli pe ultrascurte

Cu sonor.

To begin with: am o dispozitie execrabila.

Replica zilei este "multumesc lui Dumnezeu ca am ajuns sa am o gandire complexa". Ori nu mai aud eu bine, ori... Ori, ori.

Am racit. AGAIN. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, m-am saturat, cum prind un virus mic in preajma mea, il iau la colectie. Acum ma doare in gat de mor.

Ploua, nu mai incap bine in geci/ jachete/ whatever si mi-e frig la fiece adiere de vant. Nu, nu stiu unde sa ma mai ascund.

Parul meu creste cu o viteza ametitoare. Nu pot sa tin pasul cu mersul la coafor.

O prietena si-a luat o pisica si o alta un catel. Bu vroia sa-mi ia cadou un catel de ziua mea, dar l-am convins ca un copil e suficient pe moment.

Once again realizez cat de mici sunt apartamentele de bloc. Si ce camere minuscule au. Astfel incat: dulap/ pat copil/ canapeluta/ masa de infasat... si gata, copilul nu mai incape...

Nu mi-e clar daca ma bantuie Videanu. Probabil ca da, si doar am visat ca Oprescu e primar, din moment ce pun borduri si asfalteaza pe amarata mea de straduta. Concluzia: NU am dom'le unde sa mai parchez!!! Detaliile intr-un post viitor.

De ce insista Diverta sa puna cartile dupa autori, in ordine alfabetica??? De fiecare data cand intru la ei uit si ce vroiam sa cumpar si imi piere si tot cheful.

Visez toate aberatiile din univers. Asta venind de la o persoana care in toata viata ei nu a avut decat doua cosmaruri.

Oamenii ma obosesc. Majoritatea sunt mult prea falsi. Vine ziua mea.

De unde aceasta invazie de clipuri pe majoritatea blogurilor??? Oamenii nu mai au imaginatie/ chef sa scrie???

Cand eram mica, daca nu imi convenea ceva, incepea sa tropai marunt- marunt pe loc si sa tip- am si o poza pe undeva, cu mine micuta si buclata, urland de mama focului si cu piciorusele in miscare... Poza e simpatica, eu cred ca eram o pacoste :D. Dar zau daca azi nu imi vine sa fac la fel...

E clar, in continuare nu imi plac zilele de luni. Cad din pat pe partea gresita si voila dispozitie!

5 comments:

ganduri_soptite said...

wow,cata imaginatie/chef de scris ? unde e poza cu tine mica si urland ? si eu am fost foarte bolnva,dar mi-a trecut cu Algopirin,un medicamente ce le contine pe toate,ceaiuri foarte calde si miere. peste tot in tara ploua,crede-ma. si pe mine ma indispune un pic ploaia,desi mie imi place mult. si eu am observat ca majoritatea blogerilor pun mai multe videoclipuri decat sa scrie ceva. pe la diverta nu am fost de mult(de o luna,cea mai aproape e in Cluj) ,dar mi se pare logic sa le puna dupa autori si in ordine alfabetica.

Zu said...

Scuze de raspunsul intarziat, well, ai reusit sa raspunzi la toate subiectele atinse intr-un singur paragraf :-))!!! Asa ca, pe scurt: daca gasesc poza chiar o sa o scanez; din pacate nu pot sa iau orice medicament pentru ca sunt insarcinata si asta complica lucrurile; mie imi e greu sa aleg cartile dupa autori pentru ca cel mai adesea ma orientez dupa colectii/ edituri- ce anume a mai aparut nou si pe sistemul acesta nu reusesc sa ma prind care sunt noutatile.

ganduri_soptite said...

nu cred ca am raspuns la tot ce ai scris tu,cred ca visele,videanu si nu mai stiu ce a ramas neatins. daca esti gravida si racesti,e si mai naspa. si eu ma uit dupa noutati,si daca le pun dupa autori,le pun astea noi langa astea vechi.i see you point!cred ca la asta te-ai referit.si eu ma uit dupa colectii. si azi,m-am dus in Gutenberg(libraria din Gherla)si m-am uitat la colectia Cartea de pe noptiera care acuma arata super tare si apetisanta!mi-as lua cateva din formula asta noua!cum de nu ai blogroll? eu am si esti pusa la mine in blogroll.o zi buna!

Zu said...

Da, la asta ma gandeam cand ziceam de Diverta- imi e foarte greu sa ma orientez dupa sistemul lor si parca uit si de ce am intrat :-).

Blogul meu este relativ minimalist, probabil ca il voi mai accesoriza in timp, pe moment insa prefer sa il las asa. De aceea inca nu m-am decis sa-i adaug un blogroll, desi mai scriu despre bloguri care imi plac sau posturi pe care le-am remarcat dintr-un motiv sau altul (btw: ma bucur sa aflu ca ma citesti si ca m-ai trecut in blogroll :-)). Ma tot gandesc ca ar trebui sa fac un header mai aratos, insa nu reusesc sa-mi gasesc timp si rabdare pentru asta.

ganduri_soptite said...

header-ul e chiar frumos si e ok,asa simplu si minimalist cum e.eu in schimb am descoperit tema asta cu ceva frunze un pic incetosate.