28 October 2008

And it's a...

Gata, misterul s-a rezolvat, stim ce este mogaldeata. Dar sa o luam cu inceputul, adica cele nespuse pana acum, tocmai pentru a nu transforma subiectul intr-o sursa de pariuri.

Ca idee generala, Bu si cu mine ne dorim doi copii, un baiat si o fata, asa ca nu putem spune ca ne-am exprimat preferinte speciale in privinta sexului. In plus, fiind prima sarcina, preocuparile erau mai mult de genul "ce se intampla", "de ce se intampla asta" si "cum sa facem sa fie sanatoasa mogaldeata" si mai putin de nume/ sex/ religie.

Insa restul lumii care ne cunoaste... wow... fiecare avea o opinie. Dupa intrebarea invariabila "si ce va doriti sa fie?"- "pai nu avem un fix, sanatos sa fie", urma un "eu cred ca o sa fie..." spus pe un ton ferm, chiar daca persoana respectiva decisese asta dupa studierea burticii mele, sau pur si smplu nu ma vazuse insarcinata yet si doar emitea o opinie la telefon. Procentul de "o sa fie fata" s-a dovedit repede net favorabil lui "o sa fie baiat"- un 80% bine pozitionat in opinia sa, fata de vreo doua voci care insistau pe "baiat". Mama lui Bu mi-a spus ca ea crede ca o sa fie o fetita- papusica, blonduta si cu ochi albastri ca mine (hmmm... si totusi Bu e brunet cu ochi caprui, daca are si el un cuvant de spus in combinatia asta nu stiu ce o sa iasa), etc etc.

Ieri am fost la ecografia 4D si am vazut mogaldeata. Tare simpatica, isi tinea manutele adunate la barbie, statea cumva in diagonala, cu capul undeva in dreapta jos si se agita nevoie- mare. Nu statea o clipa locului, ceva fantastic. Si-a ridicat manuta, s-a incordat de spate... fosgaia de mama focului... Dar e ok, totul a iesit bine, inima, fata, rinichii, are toate degetelele la maini si la picioare... ne-am bucurat sa aflam ca e un copil sanatos.

Si sexul?

Suspans...

O sa aveti un baiat...

Wow! E baiat (pe mine m-a pufnit rasul, dupa toata povestea de mai sus cu "e fata"). Sigur? Din ce vad eu aici, e sigur, a spus doctorita... si pana la proba contrarie o vom crede pe cuvant.

Baiat :-).

Asa ca "mogaldeata" a fost poreclita de Bu "piticania". Iar acum ne enervam in ultimul hal cu cd-ul primit de la MedLife, cd care NU merge pe nici unul dintre cele 6 (sase!!!) computere pe care am incercat sa-l vad. Pur si simplu nu vede ce e scris pe el, nu vede fisierele, desi sunt destul de convinsa ca ceva e scris acolo. Evident ca am sunat la MedLife si inteleg ca li s-a mai intamplat asta, insa m-am enervat si mai tare cand am vazut cu cat sictir imi raspund si cum ma paseaza de la unul la altul, fara nici un pic de bunavointa sau ceva scuze (ca doar e greseala lor). Am ajuns, finally, la un tip care parea mai preocupat de cine mi-a dat numarul lui de mobil de il teranjez eu taman cand nu e la birou, decat sa ma ajute pe mine si cum deja eram nervoasa i-am spus ca este bataie de joc ce fac ei si ca eu vreau sa-mi rezolve problema. Asa ca va trebui sa ma duc eu binisor inapoi la ei cu cd-ul si sa speram ca va putea face ceva. Bleah, porcarie maxima.

7 comments:

Anonymous said...

Uuu baietel:) E frumos baietel! Bravo, sa stii ca citesc cu mare placere posturile tale cu burtica, nu ca de altfel nu as citi cu placere, dar astea imi plac un pic mai mult:)

Zu said...

:-)) da, mai nou si mie mi se pare ca cele mai reusite posturi sunt cele cu bebe- parca e singurul subiect care reuseste sa ma mai "prinda" la maxim...

Delia said...

felicitari pt baietel! cand e programata "piticania"?

Ana said...

Felicitari!

Zu said...

Multumesc, multumesc :-). Ar trebui sa ne vedem, finally, cu piticania pe la sfarsitul lui februrarie, inceputul lui martie, o sa vedem ce data iese din palarie....

Andreea Demirgian said...

si o sa-l cheme...?

Zu said...

Inca suntem in discutii, desi cred ca deja s-a conturat un nume castigator. Sa vedem...

In plus, pana nu vad ca iese baiat eu nu zic nimic... sa vad ce apare la finish :-))