04 September 2008

Departari

Am avut o revelatie lately, legata de invidie. Ma tot gandeam la cei care au plecat sa traiasca in alte tari si imi dadeam seama ca ceva ma racaie, dar nu mi-era clar ce anume si de ce. Nu ii invidiez pentru ca traiesc "acolo", nu ma vad plecand de langa lumea/ familia/ casa mea, asa ca nu pot spune ca plecarea in alta tara este unul dintre suspinele mele de regret. Si atunci ce anume ma deranjeaza???

And it just hit me...

Ii invidiez pentru experienta locului nou si pentru oportunitatile de descoperire pe care le au. Au sansa sa stea intr-un loc taman bun de descoperit- oameni/ cultura/ gusturi/ obiceiuri... Plus calatoriile... le este mai usor sa ajunga sa vada diverse orase/ tari care mie de aici imi sunt mai greu accesibile. O alta parte de lume de este la indemana, gata sa fie explorata. Wow! Asta invidiez...

Are sens?

No comments: