20 August 2008

Bro' si Zu

Did I tell you ca Bro' isi renoveaza casa? Ok, atunci e de inteles de ce ieri m-am trezit rapita in directia apartamentului lui. Apartament situat intre blocuri= problema cu locurile de parcare, asa ca Bro', locatar experimentat al zonei, a varat masina intr-un cotlon imposibil, situat exact in dreptul unei curbe. Dandu-ne jos din masina, am mai avut niste drumuri de facut inainte de a urca in bloc, prilej ca Bro' sa-mi arate la balconul de la parter vecina lui, baba-omniprezenta, cea care sta zi si noapte la geam sa vada ce fac ceilalti.

Bon, in drumurile noastre am mai trecut o data pe langa bloc si am putu observa una bucata Citroen micut rosu cu una bucata tipa la volan, cum facea niste manevre dubioase in dreptul respectivei curbe. Atat de dubioase incat ne-au atras atentia, ca doar de aceea am si ajuns sa ne uitam amandoi usor siderati la ea, cum misca masina pe loc. Nu era clar ce face, era ceva extrem de chinuit, dat in spate, dat in fata, rotit de volan, again spate- fata... tot balanganea masina, asa ca pentru o secunda am crezut ca incearca sa vare masina intr-un alt cotlon de parcare si ne-am uitat usor ingrijorati la masina lui Bro', sa nu o loveasca, la ce manevre facea. In fine, am plecat mai departe, usor nedumeriti de ce facea tipa acolo.

Dupa fix 2 minute am revenit si scena era uimitoare: baba de la balcon tipa. In fapt, isi chemase si mosul din dotare si vociferau la unison, vehement. Catre Bro', ne-am prins noi cu stupoare: uite ce ti-a facut dom'le, nu se poate asa ceva, ia numarul masinii etc. etc. Citroenul micut taman pleca in tromba iar stergatoarele lui Bro' erau ridicate, in semn de "esti nesimtit ca nu ai habar sa parchezi". Asa ca am dedus ce se intamplase de fapt si ce era cu manevrele acelea disperate de masina. Tipa incerca sa ia curba pe alee!!!! Si a decis ca nu avea loc de masina lui Bro'!!!! Motiv pentru care, dupa ce a facut manevrele alea dubioase timp de cam 5 minute, indignata, s-a dat jos din masina si i-a ridicat stergatoarele lui Bro'... ne pica noua fisa, in timp ce exact pe respectiva alee si prin respectiva curba a trecut una bucata Jeep fara nici o problema, fara manevre, fara nimic, pentru ca era suficient loc sa treaca linistit un Jeep pe acolo :D.

No comments: