30 July 2008

Metallica

Dupa revolutie am profitat de toate concertele posibile si imposibile si m-am dus sa vad trupele la care visam de mult. In fine, cele pe care le-am mai apucat... Tocmai din cauza acestui decalaj, de multe ori trupele ajunse la noi erau cam in plin apus si m-a durut sa le vad lipsite de prestanta si mai ales vocea pe care le stiam/ asteptam/ doream. Asta nu inseamna ca regret ca am mers la oricare dintre concertele respective, mi-a facut mare placere anyway, insa parca imi lipsea sa vad si eu un concert asa cum trebuia sa fie. Metallica a fost asa si finally pot sa spun si eu cu gura plina ca mi-a placut enorm. Exceptional.

Minus ploaia, evident, care a fost ceva incredibil- pur si simplu nu mi-am imaginat ca poate sa ploua atata, ore intregi de apa curgand siroaie, siroaie si friiiiig... Desi am avut norocul (tata si Bro' sa traiasca!!!) sa primesc pe ultima suta de metri una bucata pelerina galbena de la o firma de asigurari (??? don't ask), totusi aveam doar un tricou cu maneca scurta si mi-a intrat umezeala pana la oase... Imi era atat de frig incat cred ca jumatate de concert m-am batait fara nici o legatura cu ritmul :D iar mai apoi, cand am ajuns acasa, mi-am tras si o patura peste mine :P. A, si sa nu uitam nici de pungile de gunoi... care au lansat o noua moda printre cei cu care eram la concert: vestute negre si baticuri :D.

Concertul a fost grozav. A sunat super, atmosfera a fost de zile mari, tot stadionul a cantat la unison, James mi-a castigat admiratia- a vorbit super misto, fara clisee si maimutareli, au cantat my two fawourite songs: Sad but True si, the best one ever, Enter Sandman- in concert aici, plus alte secvente din concert aici si aici, pffff... super!

So, eu m-am simtit excelent, pe bebe il mai duc si la Iron Maiden si rocker fac din el, zau asa. A, si daca imi cere voie sa mearga la concerte cand o sa fie mare, o sa ii spun ca a fost deja :D.

No comments: