09 July 2008

Dupa concert

Am fost la concert... Trebuie sa recunosc ca nu m-am omorat: Iris au fost singurii care au cantat asa cum ma asteptam, Def Leppard m-au cam obosit, cu un solist/ mascarici stresant si un ritm de baterie repetat obsesiv cam in toate melodiile... ma consolam cu ideea ca vine Whitesnake insa Def Leppard nu se mai dadeau dusi de pe scena :-)) iar cand, finally, a aparut David Coverdale, pffff, what can I say, ceva mai putina voce si demnitate decat ma asteptam eu. Pentru ca, la origine what a nice voice... I mean, just listen to this or this. Dar au mobilizat multimea cu Here I go again, cam asa :D (originalul e asa). Si Def Leppard trebuie amintit, cu Love Bites.

Overall, nu a fost bad, dar nici grozav. Si s-a terminat pe la 12:00, mai tarziu decat ma asteptam. Si am murit de sete pentru ca nu am avut voie cu bautura iar sistemul lor era aiurea: intai stateai la coada la jetoane, apoi cu jetoanele te duceai la chioscul care te interesa, unde evident ca stateai la alta coada. Si guess unde era coada cea mai mare??? Yep, unde aveau apa plata pentru mine si "mormoloc", ca doar nu era sa ii dau votca cu cola :-)).

Iar de dimineata m-am trezit la 6 (sase!!!), pentru ca aveam de lucru. L-am lasat pe Bu in pat (care nici macar nu a fost la concert, pentru ce el nu merge cu mine la concerte/ muzici "de-astea" :-) si care ma suna confuz aseara, ca "pe unde sunt") si m-am carabanit la work. Ca sa primesc ulterior un telefon de la Bu, pe la 9.30, ora lui de trezire, cu concluzia zilei: "de ce ai plecat asa devreme? trebuie sa te odihnesti! esti obosita? bine, atunci diseara ne jucam doar doua ore si la 10 ne culcam". :-))

No comments: