04 July 2008

Bebe la bord

Yep, misterioasa boala are ochi si urechi :D. E un bebe dorit si care este/ o sa fie iubit mult. Are deja sase saptamani si, da, este posibil sa i se indeplineasca dorinta lui Bu si sa se nasca Varsator... :-)).

Eu? Usor socata de ce urmeaza. Nu ca nu ne doream un copil, o, ba da, asta era urmatorul pas, insa cumva eu inca mai speram ca bebe sa apara brusc la usa mea, gata facut, cu funda de gat :-). Turns out ca nope, trebuie sa trec si eu prin tot ritualul cu somn la greu, dureri de stomac (ce naiba face acolo, ma rog???) si oboseala cronica. Mda, simptomele mele sunt puse intr-o noua lumina acum.

Si am inceput sa citesc... pfff, m-am luat cu mainile de cap: nu am voie sa mananc somon??? Rosii??? Aaaaaaaaaa, pana la urma eu ce nu pot sa mananc? Si ce am voie sa fac? Ca, ok, am inteles ca, well, the main idea e ca trebuie sa dospesc, insa restul...???

Oooo, da, o sa ne distram :D. Big time.

14 comments:

Laura said...

:) felicitări!..

Unknown said...

Felicitari!! Sa dea Dumnezeu sa fiti sanatosi si voiosi cu totii !! Ce-as mai rade de Bu sa fi plantat DOI de-odata! Sa nu faci bai fierbinti (nici macar foarte calde), cada in niciun caz in primele luni si... sa nu papi ca purcelu'! Adica nu cred ca trebuie sa te abtii de la toate cele (doar de la cele care pot sa-ti faca rau), dar incearca sa nu te ingrasi. Si asta nu ca m-as gandi la frumusete ci la sanatatea voastra.
Te pupez cu drag si ma bucur mult pentru voi!

Anonymous said...

felicitari! ma bucur pentru voi, sa fie sanatos, si sa va faca mandri! succes>:D<

Anonymous said...

felicitari!

IRN said...

omg! congrats!

Anonymous said...

dap.. aproape intotdeauna dupa "casa de piatra!" vine repede si "ooo sa va traiasca si sa fie sanatos!" :) so multe felicitari si tin pumnii pt viitorul varsator

Anonymous said...

wou ce veste buna. felicitari si sa aveti grija de voi.
eu una astept jurnalul de bord.

Zu said...

Multumesc tutror pentru sfaturisi felicitari :-).

Bu si cu mine suntem de ani buni impreuna si ne-am decis sa ne casatorim tocmai pentru a trece la etapa urmatoare: copii. Iar daca reusim chiar doi dintr-o singura manevra, cu atat mai bine. Desi sunt slabe sperantele- noi neavand gemeni in familie...

Cu jurnalul de bord, well, pe moment dorm extrem de mult si nu mai apuc sa fac tot ce am de facut...

Unknown said...

o să fie cazul să schimbi/adaugi ceva la rubrica "Despre mine" :). Îţi (vă) doresc momente minunate marca BU şi ZU şi mai nou KU (de la Kinder) :)

Zu said...

Multumesc si oooooo, da, ai dreptate :-)). Trebuie sa ma gandesc la o porecla, pfff.

Andreea Demirgian said...

Felicitari zu! Sa fie intr-un ceas bun!

Zu said...

:-) multumesc, multumesc

utopic said...

yeeey! felicitari! ce ma bucur! varsator!

Zu said...

Thx, insa nu stim sigur daca e varsator... inca ma mai incurc in calculele astea.