25 June 2008

Generatia downshifting



O alta carte, inceputa in Bulgaria si papata repede in zilele de dupa. Mi-a placut mult, desi e scrisa sui rau insa, hei trateaza un subiect care ma procupa: downshifting-ul. How cool is that? Un roman bazat pe ideea de downshifting!!! Eu una am ramas impresionata de cat de departe a ajuns acest fenomen, asa ca am fost foarte dispusa sa-i iert orice greseala. Mda, subiectiva rau... Romanul se vrea scris ca un articol de revista, avand ilustratii si note de subsol. Marturisesc ca daca nu citeam chestia asta in prefata nu imi dadeam seama. Anyway, sa insir si cateva citate pe sufletul meu, nu?

Generatia parintilor nostri nu pare nici capabila, nici interesata sa inteleaga cum ii expoateaza expertii in marketing. Ei privesc cumparaturile ca si cum ce-au cerut aia au primit.

...si cea mai tare definitie ever:
An contrasabatic: serviciu la care te angajezi exclusiv cu intentia de a sta o perioada limitata de timp (adeseori, un an). Intentia este indeobste de a strange suficiente fonduri pentru a te implica in alta activitate, mai semnificativa la nivel personal, cum ar fi sa pictezi acuarele in Creta sau sa creezi design de tricotaje asistat de computer in Hong Kong. Angajatorii sunt arareori informati cu privire la planul respectiv.

No comments: