23 June 2008

Cotidiene

1. Masina mea nu are nimic, se pare ca s-a lipit o punga de plastic undeva sub bord si ea mirosea asa. Pfff.

2. Lupta contra moliilor continua: am castigat sufrageria si acum batalia s-a mutat in dressing. Ca o persoana paranoica ce sunt am recurs la tone de spray, naftalina si capcane de molii.

3. Mama si Biggy au un nou joc: care ajunge prima pe fotoliu. Cand intra amandoua in sufragerie o iau la fuga sa prinda locul cel mai bun :-)... Eveident ca mama se amuza cu noul joc, iar mie imi este clar ca nimeni nu este zdravan in familia mea.

4. Sunt o prea minunata blood elfita warlok, cu par albastru si privire verde (??? mda, pe asta n-am putut-o modifica) si de ieri incoace omor chestii si rezolv diverse questuri. Fun! Bu e hunter si are o coafura de macho. Sexy :D. Omoram bine impreuna :P...

4 comments:

IRN said...

chestia cu punga lipita mi s-a intamplat si mie. m-am dat de ceasul mortii vreo saptamana, pana cand i-a dat prin cap jumatatii cu cromozom Y sa se uite sub masina, si iat-o: jumatate de punga albastra atarna lipita de ceva foarte fierbinte :)

Heroes 5, sa inteleg. Si noi. Anul trecut am reluat 3-ul, inclusiv varianta hotseat, inclusiv varianta in care eu eram la birou, el urla din bucatarie ca-s a dracu, ca i-am luat mina de aur. In rest, ne fugarim cu masinile pe playstationul legat la tv-ul din dormitor si ne batem cu wii-ul din sufragerie. Casatoria rulz cand ai jocuri bune :))

Zu said...

:-)) aha, deci nu suntem nebuni...

Jocul este World of warcraft si eu l-am luat cadou de Paste :P. Stam amandoi in birou (eu la laptop) si ne certam: "ti-am spus sa mergi dupa mine"/ "aaaaaaaa, ma omoara, unde te-ai dus???" / "unde e cladirea aia nenorocita, ca iar m-am ratacit???" si, pentru ca jocul este online avem si variantele de "gelozie" la replicile de genul: "uite, e un tip care vrea sa faca grup cu mine" sau "a aparut o tipa care se tine dupa mine pe aici"... :P

IRN said...

eu nu-mi las barbatul sa haladuiasca de unul singur online ca cine stie de cine da :))
Buna ideea cu WoW, cand terminam de jucat toate add-on-urile de la Heroes, cred ca e urmatorul pe lista.

Zu said...

Bu se mai si impusca online in nu-mai-stiu-ce-shooter, asa ca l-am pierdut de mult :D. Si are jocul instalat si la job...