29 May 2008

Nimicuri diverse





Am visat ca ma atacau niste porumbei. Il strigam pe Bu si el nu venea sa ma ajute. Pentru ca, de fapt, nu reuseam sa scot nici un sunet. So, m-am trezit profund deranjata de acest vis.

Acum Bu trage de mine sa plecam din Bucuresti. E intalnirea colegilor lui de liceu. In mintea mea pleca doar el si eu imi vedeam linistita de ale mele, dar acum i-a casunat ca vrea sa mearga cu mine. De fapt, intai a vrut sa mearga, apoi a zis ca vrea sa stam acasa, iar acum insista ca sa plecam diseara. Amandoi.

Iar eu m-am rostogolit din pat pe partea gresita. Si m-am cocotat cu greu in masina, unde am ascultat Chilian. Are niste melodii si niste versuri fantastice. Doar ca nu imi place decat albumul Iubi, ce a scos dupa aceea e in cea mai mare parte facil si comercial. Insa, de exemplu:




... e muzica de plecat pe coclauri. Fara obligatii si "cotidian"...

Si am iesit din casa fara cercei si relativ buimaca, insa cu verigheta bine infipta pe deget (da, NU o port tot timpul, cand sunt acasa o dau jos). S-au creat niste reflexe aici... Pana acum ceasul era constanta clara.

Hmmm... sa ma intorc la Chilian: Iubi...




... cu ale sale "se mira toti arhitectii ca se prabusesc peretii", "ia cu tine numai slipul/ Hai sa numaram nisipul", "Simt ca vine luna plina..daca nu plec ma transform" si monumentalul "ai ai ai ai ai ai instinct de gospodina" :-) e cantec de Dobrogea prafuita, incremenita in bazait de bondari lenesi... cu o masina galopand prin aburul caldurii, catre marea salvatoare. Pentru majoritatea Vama Veche- Vara asta e chemarea marii, insa pentru mine Iubi e asta si mult mai mult.

Imi place Despre frumusete- Zadie Smith. Ma gandesc sa imi cumpar si Dinti albi. Saptamana viitoare o sa fie targul de carte, trebuie sa strang bani. Acum sunt leftera. Leftera, cum nu am mai fost de mult, ceva fantastic. Si nici nu sunt prea dumirita unde sa pun toate cartile astea. Am deja cutii pline de carti nedespachetate de la mutare (acum cativa ani) incoace. Si imi plac spatiile libere si aerisite... chiar daca nu concep ideea de casa fara biblioteca, si cand spun biblioteca nu ma refer doua polite cu 15 carti, eventual majoritatea carti de specialitate :-).

Iar Bro' tocmai s-a intors din plimbari, cu bomboane Mozart si o noapte (da! pana la ora 3!!!) de taclale. E ceva incredibil aici, vorbim ca apucatii, like there's no tomorrow, nu suntem zdraveni la cap, asta e clar. Si iata de ce dorm eu pe mine de doua zile... (motivul pentru care am visat porumbei criminali imi scapa in continuare...).

Inserturile astea de trilulilu arata groaznic, mama clipoceste vesela in telefonul meu, niste prieteni se muta taman la Timisoara, Bu insista vioi, azi ar trebui sa ies cu o prietena, orele se scurg greu, lumea e in miscare si eu sunt lipsita de energie...Bro' imi trimite bancuri pe toate adresele de mail pe care le stie, iar acum a aparut si pe messenger.

Pfff, saptamana viitoare plec in weekend in Bulgaria.

"Fug la mare ma salvez!" :-)

No comments: