04 April 2008

What next?

Din categoria "ce se mai putea intampla", primesc telefon de acasa: "am bagat fierul de calcat in priza, a facut flama si a sarit siguranta- acum nu e curent in sufragerie si dormitor".

Inutil sa intrebam cum de s-a apucat fierul de calcat (de super-firma, cumparat acum patru ani) sa faca flama, am invatat deja ca things just happen, so o luam ca atare si constatam cu neliniste ca:

1. ce facem cu fierul? mai incercam sa-l bagam in priza ??? daca da, cine se incumeta???? daca nu, cumparam altul???

2. sa intelegem ca ne-am reprofilat pe electrice si, dupa ce am inundat tot ce se putea inunda, am trecut la distrugerea sistematica a diverselor electrocasnice, insotita de cate un scurtcircuit mic, pour la bonne bouche???!!!

Aaaaaaa, presimt ca viitorul ascunde nebanuite surprize...

No comments: