03 April 2008

Mix de aprilie

Imi place summit-ul asta. E asa liber pe strazi... fantastic. Mai vreau politisti in oras. Non stop. Oare ce se poate face sa ramana pe strazi, la datorie :P? Ca e bine cu ei...

Aseara am vrut sa mergem la film. Woooooooooooooow, n-am vazut de cand sunt asa coada la bilete la mall. Nici macar in weekend, never, ever. Incredibil. Si lumea statea la cozile alea... Nu, noi nu am stat si nu am mai vazut nici un film. Am mers la Diverta si mi-am luat o carte. Da, doar una, pentru ca nu imi place cum sunt organizate rafturile acolo si nu inteleg nimic din ce vad sau caut... mai mult ma naucesc.

Nu am buletin. M-am dus la politie sa mi-l schimb si mi l-au luat. Pfff, si de-abia dupa ce am plecat de acolo m-am prins ca nu mi-au dat nimic, nici o adeverinta, ceva. Daca ma opreste un politist va trebui sa ma creada pe cuvant ca, nene, eu m-am casatorit si stai sa vezi ca acum buletinul meu e la politie... In fine, va trebui sa-i explic si de ce naiba circul cu permisul de conducere expirat inca din ianuarie, dar asta e alta treaba :P....

Am mers la alt departament, sa cer o informatie de ordin personal. Si am explicat ca nu e pentru mine, ci pentru prietenul meu. Dupa inca doua paragrafe mi-am adus aminte ca vorbeam de sotul meu. Doh...!!!!...

Azi nu e o zi grozava. In primul rand pentru ca nu e soare. Apoi, pentru ca mi-am dat cu portiera in barbie, tot uitandu-ma dupa diverse chestii pe strada. Si pentru ca am primit un mesaj tulburator si enervant.

Si totusi e o zi grozava (da, stiu, femeile astea, cu nehotararile lor...), pentru ca e ziua cuiva si, well, sarbatorim :D. Apoi pentru ca am primit poza nou nascutului unor prieteni. A, si pentru ca am bilet la Iron Maiden :-). Si oricum imi place summit-ul asta... So, e de bine.

No comments: