17 April 2008

Investitiile lui Bu :D

Bu este un artist. Prin capul lui umbla vizualuri, concepte, ad'or-uri, golden watch-uri si fotbal. Mult fotbal. Si shootere. Dupa cum se vede treaba, capul lui e plin, asa ca partea cu finante/ gestionare bani a trebuit lasata in seama capului meu. De ce spun toate acestea? Well, sunt amanunte utile pentru a prinde si ultima nuanta de absurd din recenta mea conversatie telefonica:

"Buna ziua, pot sa vorbesc cu domnul Bu?" - spuse vocea din telefonul meu mobil, la care m-am holbat usor nedumerita incercand sa pricep de ce il cauta cineva pe Bu pe telefonul meu... Era o voce de agent de vanzari, asa ca m-am hazardat si am intrebat despre ce este vorba, relativ timida, pentru ca vocea era la costum si cravata, masculina, dura si foarte-foarte eficienta...

"Doresc sa vorbesc cu dansul despre investitii, doamna" spuse vocea, foarte grabita. ???? cu el? despre investitii??? nu serios??? si pe telefonul meu??? si de ce taman cu el, nu puteti vorbi cu mine??? zic eu inocenta, moment in care he just hit me in moalele capului cu replica urmatoare:

"Nu trebuie sa va deranjati dumeavoastra, doamna, este vorba de investitiile domnului Bu pe piata de capital". Jur ca era sa cad de pe scaun la faza asta, pe bune, e geniala, imi pare rau ca nu pot reproduce si intonatia folosita, insa, basic, mi-a spus ca sunt o blonda neinteresanta pentru el, m-a batut parinteste pe cap si a insistat in continuare sa treaca la treburile serioase cu marele om si barbat Bu. Stupid, stupid agent de vanzari, bad, bad mistake my friend...

Well, marele om era langa mine, ocupat sa impuste cateva creaturi virtuale care pur si simplu "trebuiau" sa moara, asa ca i-am dat telefonul meu si i-am spus smechereste "e pentru tine, legat de investitiile tale" (ooo, ce fata a facut :-))... Si povestea s-a incheiat rapid: Bu fiind foarte grabit (ca doar il omorau aia pe ecran) a luat telefonul si a spus atat: "nu ma intereseaza si nu ma mai sunati".

:-)) cred ca vocea aia la cravata mai bine vorbea cu mine...

No comments: