19 April 2008

Bunatate

Am tendinta sa boscorodesc mult. Stiu. Hei, mie imi place sa spun ca am un "spirit critic foarte dezvoltat" :D (suna bine, nu???)... Culmea e ca in paralel ma scot din sarite stirile pline de vaicareli, de negativism, of, prapastioase de-a dreptul. Nu rezist sa aud la tv si radio numai despre cum romanii sunt hoti, smecheri, mereu pusi pe un chilipir mic... intamplari povestite ca "o poanta buna".

Pana la urma toate acestea ne inraiesc si ne determina sa privim lumea cu suspiciune. Sa ne ferim si sa cautam motivatia ascunsa, caci mereu trebuie sa fie una, nu??? Well, eu cred in chestia cu "daca gandesti de rau, ti se va intampla ceva rau", asa ca... ce chestie buna poate iesi din privitul lumii cu ochelari gri??? Let's wear some pink glasses for a change. Sa povestim si despre gesturi frumoase. Poate reusim sa privim lucrurile cu ceva mai mult optimism... Poate vom invata si noi sa facem "mici lucruri bune" cu mai multa usurinta si prima noastra reactie sa nu fie una defensiva.

Ochelarii roz pe care ii propun eu se numesc "mic jurnal de fapte bune" si se gasesc aici.

1 comment:

Junkymouse said...

multumim frumos! :)