19 March 2008

Noutati

Ce mai e nou, acum ca m-am intors????

1. Vreau brelocul de pe Zazazoo... dau sa-l cumpar, cand, it just hit me: n-am buletin!!!! N-am identitate!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2. Corpurile de iluminat de pe Stefan cel Mare sunt o-ri-bi-le. Ce s-a intamplat??? (oare asa erau si inainte si nu m-am prins eu???)

3. Dacia are un nou logo??? No kidding... asa arata???

4. Vine NATO peste noi... restrictii in trafic... brrrr... o sa ne distram.

5. Au aparut 3 (trei!!!) santiere noi langa casa mea. Nu, nu mai am locuri de parcare... A! Si a aparut o Dacie, veeeche, prapadita, infipta pe unul din locurile-alea-bune-mai-mereu-ocupate si plina cu catei. ???!!! Nu, nu glumesc. Masina nu se misca de acolo de cand m-am intors eu, e cu usile inchise frumusel si are cel putin doi catei in interior (care dorm bine-mersi). Gandind logic, din moment ce are usile inchise si cateii aia nu se dau de ceasul mortii la interior, inseamna ca cineva vine din cand in cand sa le mai dea drumul pe afara si sa-i hraneasca... Weird. E de bine, e de rau??? It just puzzles me...

No comments: