31 March 2008

Nimicuri

Am fost la munte si imi pare rau, dar acum nu pot decat sa visez cu ochii deschisi la somnul acela la gratar, absolut delicios, din care am mancat doua bucati si mai vreaaaaaaaaaaau...

Maine e ziua lui Biggy. Net-ul nu merge. Nu gasesc nici un politist de proximitate (sunt "pe teren" pentru summit, eu pot sa mor linistita). Bu ezita. Bro' e unhappy. Eu vreau la teatru. Oare ce s-ar intampla daca am avea timp de un an cantitatea asta impresionanta de politisti pe strazi??? Nu-mi place reclama cu Axe ciocolata. Nu-mi place ca s-a schimbat ora, mereu ma ia prin surprindere chestia asta. Am completat un sondaj online si am bifat ca sunt necasatorita- apoi mi-am adus aminte si am modificat. Net-ul nu merge (am mai spus asta???). Frigiderul e gol. Oare mergem la film? Ar trebui sa ma duc la politie. Si la sala.

Ma intorc pe partea cealalta si visez. Unde eram? Somn la gratar...

No comments: