10 February 2008

Lecturi for a nice day

I feel pretty, oh so pretty...
Mi-am spalat masina si arata, wow, imi vine sa o mananc, all shiny and bright, just love it. Am stat la coada impreuna cu Bu, fiecare in masinuta lui, beam un cappucino si vorbeam la telefon, ce cuplu mirobolant si noi doi :D... apoi am condus prin oras in acorduri de Barbra Streisand (ce voce are femeia asta!!!) si parea ca o sa ninga insa acum e soare si mi-e bine. Si visez cu ochii deschisi la mobilarea sufrageriei (e gav!!! mintea mea lucreaza deja :-)) si la drumul in Austia (can't wait).

Si citesc Omida- John Fowles, o carte care m-a prins bine de tot, tare interesant scrisa.


Iar de pe net:
-imi place asta

-prepare to be amazed. Cum? Cum??? Cum?????... am ramas cu gura cascata

- o felicitare, oh, so true (de Craciun, yep, sunt in urma cu evenimentele)

- alta nunta ;-)... oh, si inca una... (power for the brides :-))!!!)

- am mai spus eu de acest blog, insa acesta este postul- posturilor, afis de pus pe frigiderul viitoarelor mamici

- de vazut (mie imi place, la modul cel mai diabolic cu putinta, hehehe)

- post de descarcare, a se citi impreuna cu acesta si acesta la nervi (si o potentiala solutie)

No comments: