18 January 2008

Nunta- update



Asaaa... cu fundal sonor :-), daca tot stau intepenita pe canapea (la propriu, de o rebela durere de spate), sa ii dau mai departe cu nunta... Pana acum am reusit: nu ne-am stresat prea tare- evident ca sunt o groaza de incurcaturi, insa sunt mai mult o sursa de amuzament decat de stres. Ca toate lucrurile din viata noastra, si nunta este plina de peripetii, astfel incat vom avea ce sa ne amintim.

Dupa cum am spus, am pantofi!!! :-) Mare realizare, la ce modele cu toc cui si strasuri se gasesc pe piata, amazing.

Am si rochie!!! In fine... e in lucru, da' e de bine. Asta dupa ce timp de o zi, am umblat prin majoritatea magazinelor din oras, decisa sa probez orice mi se da sa probez sa vad cam ce imi place/ sta bine, dupa care sa aleg ceva si gata! Asa ca am probat o groaza de modele de rochii si am aratat pe rand ba ca o bezea mare si alba, ba ca si cum aveam de gand sa ies la plimbare in neglijeu (weird one!):D... Si am descoperit cu stupoare ca rochia se comanda de obicei cu patru (4!!!!) luni inainte (nu, n-am inteles ce ii fac in astea patru luni). Si ca rochia de mireasa este practic imposibil sa o imbraci singura. Iar daca mai are dedesubt si cercuri, well, ma intreb cum de mai reusesti sa te duci la toaleta- dar asta este alta intrebare... Si ca, de la un punct incolo, toate rochiile de mireasa incep sa semene intre ele... Si costa enorm!!!! A! Si ce m-a uimit cel mai tare: ca toata lumea se astepta sa stiu ce vreau... It turns out ca majoritatea mireselor au o idee foarte clara cum vor sa fie rochia lor de mireasa si sunt foarte bine informate in domeniu, iar eu eram ca o floare... se pare ca reteta e sa iti visezi nunta inca din copilarie, well, eu nu prea mi-am batut capul cu asta si acum sunt usor cazuta din copac...
Anyway, am ales un atelier care imi va face rochia pe comanda, deja am fost la doua probe- am ales materiale, chestii, le-am ametit de cap cu pretentiile si ideile mele (cred ca vor sa ma stranga de gat :D), pentru ca evident ca sunt pretentioasa si sucita- trebuie sa-mi stea bine, nu? si mai vreau si ceva mai simplu, fara volane, pampoane si funde si astea cam sunt ingredientele clasice pentru o rochie de mireasa... Dar sunt tare multumita cu ce pare sa iasa, jos palaria pentru ca lucreaza bine si au rabdare si bunavointa.

Urmeaza tinuta pentru sfat- aici am cizmele, dupa care se cam rupe filmul :-)). Stiu sigur ca nu o sa fie un taior pastelat, nu ma caracterizeaza. Am o idee, sa vedem ce iese pana la final.

Cu invitatiile, alt circ. O luna, doua, ne-am batut cap in cap: eu, ca sa ne facem invitatiile noi, el ca nu, sa le comandam; eu, ca noi suntem designeri, cum sa le comandam, el, nu, ca nu avem de ce sa reinventam roata... A castigat el si ma gandesc serios sa raman bosumflata pe chestia asta pana la nunta. Sau poate si dupa nunta??? Da, mai bine pentru tot restul vietii... In fine, am gasit un model care ne place, e simplu si elegant- dupa care a inceput circul cu BT-ul. De trei (trei!!!) zile incoace tot dam BT-ul. Nu le merge netul si a trebuit sa ne ducem pana la ei la sediu, cu un Bu grabit si scotand fum pe nari pentru ca avea o predare importanta si nu-avea-timp!!!! si, ok, am invartit paginarea si diacriticele pe toate partile, pana cand am decis ca dau eu paginarea direct in Corel si gata, dupa care a venit nebunia cu faxul... ca am primit ultima varianta pe fax, dar diacriticele o luasera razna, am facut modificari la telefon, iar primit lucrarea pe fax, iar modificari la telefon (ce sa fac???), iar fax...si finally BT, pfff, a fost o batalie grea...

Urmeaza impartirea invitatiilor- avem o lista intreaga, scrisa de manutele mele dragute in excel, tabelut frumos- frumos cu "dat invitatie", "confirmare" si "numar persoane prezente la restaurant"- acum trebuie sa gasesc o modalitate sa-i determin pe parintii lui Bu (aflati in alt oras) sa-l si completeze constiincios, ca sa nu pierd sirul invitatiilor date si al participarilor (cand stim clar ca sunt la fel de aerieni ca si Bu...). I-am explicat ceva lui Bu, de genul una din doua: trebuie sa ai grija de chestia asta, sau e posibil sa ma apuc sa fac politie cu ai tai cand o sa vad ca se bramburesc lucrurile... si mi-a spus mustacind ca il tenteaza a doua varianta :-))

Booon. Acum trebuie sa ne concentram pe flori si amenajari- avem deja stabilite intalniri pentru a discuta toate astea. A! Si buchetul meu de mireasa o sa fie din flori de colt. Yep, I know, niceeeeee- it's a present de la parintii lui Bu :-). Doar ca am o noua dilema: ce flori se potrivesc cu florile de colt ???? :-)) -pentru restul amenajarii, buchet nasa si chiar si un alt buchet pentru mine (la primarie) pentru ca pe asta nu am de gand sa-l arunc, nu, nu, il iau acasa cu mine, il pun in mijlocul casei si ma holbez la el :-)).

No comments: