12 December 2007

Tristete si furie

Rain - I love this song...

Ma simt ciudat. Nelinistita. Ca si cum urmeaza sa se intample ceva. Parca am o gheara in stomac, nu-mi sta capul la nimic si sunt necajita.

Sunt trista. Am renuntat la ceva in care am crezut cu capul si sufletul si azi noapte am scris un mail suparat, dur, care nu, nu ma caracterizeaza. Insa era necesar. Pentru mine si pentru ea. Am pus punct. La aproape un an dupa ce fusesem oricum bagata undeva :-(- era si cazul sa ma trezesc si eu, nu??? Am multa furie in mine. Si o opinie extrem de low despre o persoana care practic si-a batut joc de mine. Si tristete. Nu inteleg. Si imi vine sa plang.

Ce fraiera sunt! Oamenii sunt atat de urati, rai, meschini si eu asa o idealista tuta, ceva fantastic. In momente ca acestea imi vine sa renunt. Toata fiinta mea urla ca e absurd, NU e corect, ma revolt, sunt scarbita... dar nu se intampla nimic, nu e nimeni sa ma auda, viata isi continua cursul implacabil- cine a spus ca viata e corecta, anyway??? Nu e vorba doar de o persoana, cu totii suntem asa, mai mult sau mai putin vizibil... si e atat de greu sa incerci sa-ti pastrezi seninatatea si sa continui sa construiesti migalos lumea ta, in care sa existe incredere si corectitudine si zambete, sprijin si lumina multa si frumos si, la naiba, flori in fereastra si turta dulce pe masa.

"I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter "

- imi plac tare mult versurile astea. O melodie foarte, foarte buna pentru starea mea de spirit. La volum maxim. Buna de urlat pe ea :-).

Gata, ma duc la shopping- terapia universala: la Universitate, la targul de la Dalles. Cu metroul :D. In cizmele mele cele noi :D- o sa-mi rup picioarele. Si spinarea, daca nimeresc la carti- precis o sa ma infig in ceva. O, and I just have to stay away from chocolate :-)!!!

Pfff... M-am uitat in put.
(mai vorbeam eu despre uitatul asta in put, pe aici).

8 comments:

Alina said...

OMG, ti-ai gasit cizme, te invidiez la culme :) Imi caut de mai bine de o luna si nu gasesc nimic care sa nu fie facut pt manechine (adica sa mi se inchida si mie pe pulpa) :P

Imi pare rau ca ai fost ranita. Si si mai rau ca te numesti tuta si fraiera. I love the way you are. Si nu ar trebui sa incerce nimeni sa te schimbe, nici tu. Am zis! :P

De fapt, change is probably ok, cand simti tu ca asa trebuie. Dar nu pentru ca lumea e a real bitch and then you...stii tu, mori :)

Hugs, lots of them!

Anonymous said...

Scuhhuumpa mihhiiica! 'ai vino si pune capu' aici pe umarul meu; daca vrei sa plangi fa-o, (desi nu merita consumul de energie, decat daca intr-adevar crezi ca asta te ajuta sa te descarci) si hai sa-ti spuna anonima o poveste de groaza, ca sa ti se ia de stari de nervi si depresii pentru toti ignorantii! Asa.
Uite, sunt un om inconjurat de o droaie de amici dar de niciun prieten vechi (i-am pierdut pe toti in imprejurari ciudate... nu, nu sunt decedati). Undeva am dat chix! Am suferit cumplit si mi-am dat tarziu seama de ceea ce se intamplase. Acum nu mai am niciun prieten. Doar amici. Multi. Dar amici. Daca ai nevoie sau esti doar curioasa, iti spun povestea in amanunt pe email.
Am trecut prin fix toate fazele "Meteorice": intai am fost asa http://www.youtube.com/watch?v=dATmQE1G_h4&feature=related , pe urma am fost asa http://www.youtube.com/watch?v=_5Oi4R-jSoA&feature=related , apoi asa http://www.youtube.com/watch?v=g75pfn2mqhg&feature=related . Pe urma mi-am impus asta http://www.youtube.com/watch?v=-tVRPlPj4aw&feature=related iar in final am ajuns la asta http://www.youtube.com/watch?v=jEIQ1ND4wqk&feature=related si-am realizat ca, wtf?!?, am treaba! Am alte chestii mai importante si interesante de facut decat sa-mi pierd vremea.
Din nu stiu ce motiv am ajuns sa asociez 'prieten vechi' ca fiind si BUN. Aiurea-n tramvai...! Asa ca finally I said http://www.youtube.com/results?search_query=live+me+alone&search=Search si gata!
Zu, nimeni nu iti va fi la fel de aproape ca Bro (ca el, nimeni!), nimeni nu va fi interesat sa te iubeasca si sa te ajute atat de neconditionat ca parintii tai si, nimeni nu te va iubi atat de egoist si totodata altruist, cu atata forta, dezinvoltura si curaj ca Bu. Si totusi, vei avea in continuare nevoie amici si prieteni. Sunt convinsa ca ai prieteni/prietene buni/bune, dar daca intr-o zi vei ramane fara ei/ele, vei continua sa faci si sa constati asta http://www.youtube.com/watch?v=n0fj7v5c7rg&feature=related poate toata viata ta,poate doar pana maine... Eu inca nu am incetat sa imi caut 'prietenul/prietena bun/buna' si habar n-am cand ma voi opri. De fapt acum nu sunt in faza in care cotrobai lumea dupa asa ceva, cat mai degraba sunt open, stii? Doar ca nu mai investesc atat de mult de la inceput.
Imi este foarte cunoscuta starea prin care treci. Remediu: inghetata de vanilie, terapie cu capu' pe boxa (ceva ce te face sa-ti tipi/urli frustrarile --> incearca Metallica, poate te ajuta; la mine functioneaza always), suna-l pe Bro si pune-l sa-ti zica bancuri, chiar daca la ora 2 noaptea (sor-mea nu stie bancuri, dar cumnata-mea e un izvor nesecat... nasol e ca pe ea n-o pot suna la doua noaptea, daca m-apuca), iar la sfarsit, daca toate astea nu vor reusi sa atenueze indeajuns starea aia tampita, citeste cartea care ti-a placut cel mai mult din cate ai citit, sau prima care iti vine in minte.
Nu,lumea nu e urata si nici chiar asa de ea; dine ea fac parte parintii tai, fratele tau, iubitul tau si prietenii (stiuti si nestiuti ;) ).
Am scris cam "pe fuga"... In fine, sper sa fi fost macar coerenta.
Te imbratisez si ... ai grija de tine.

Zu said...

@ alina: am incercat sa-ti trimit un link la cizmele mele cele noi- e bine ca se pot ajusta cu siret la spate, pe forma gambei. Thx for the hugs.

@ anonymous: Sunt momente cand iti mai vine sa lasi totul balta (sa-ti iei jucariile si sa pleci ;-)) si cand te gandesti "la ce bun". Eu numesc asta "uitatul in put" :-)) si nu, nu este o actiune pe care sa o recomand (gasesc ca e relativ inutila si dureroasa)... doar ca, uneori, parca nu te poti abtine si te mai holbezi putin in interiorul putului... Noroc cu oamenii din jur, ca te mai trag de maneca. Thx.

Anonymous said...

"si e atat de greu sa incerci sa-ti pastrezi seninatatea si sa continui sa construiesti migalos lumea ta, in care sa existe incredere si corectitudine si zambete, sprijin si lumina multa si frumos si, la naiba, flori in fereastra si turta dulce pe masa"
nu stiu daca e greu sau usor, dar e cu siguranta necesar. construieste lumea ta! chiar te provoc sa visezi in fiecare zi macar jumatate de ora la lumea aia ideala. daca nu o sa inceapa sa se materializeze si in realitate - desi cred ca o sa inceapa - macar iti va da un mood bun pentru cel putin jumatate de zi.

Zu said...

@psiheea: ai dreptate si zaaaaau ca incerc :-))

Anonymous said...

a mers? ceva rezultate so far? ;;)

Zu said...

In mare, merge. Mai ales cand suntem doar noi doua, eu cu eu :D.

...sa zicem ca asta este primul pas: sa ma simt eu bine in pielea mea. Asta am reusit. Acum lucrez la pastrarea starii de bine si a atitudinii cu "flori si turta dulce" si cand ies pe strada- well, asta inca nu imi iese chiar tot timpul :-))...

Zu said...

Exista insa si inevitabila downside: mi-am redus din asteptarile de la oameni :-(... (asa pot sa imi pastrez sanatatea mintala)