29 December 2007

Rezumat de nefacut nimic

E si asta o arta- sa nu faci nimic. Nimica nimicuta. Asta am facut eu de la Craciun incoace: Bu e pe undeva prin tara iar eu trebuia sa plec de joi insa am preferat sa mai stau singura, asa ca am citit... am cascat lenes si m-am intors pe partea cealalta... am mancat... m-am uitat la toate filmele de la TV (desi... hei, e o noua serie de "Ucenicul") si la toate pozele de anul asta... am mai scos nasul pe-afara... am ascultat muzica... am deschis geamul, am inchis geamul... am vorbit la telefon... n-am miscat nici macar un muschi, o fibra in plus fata de strictul necesar... pana azi. Azi gata, se pare ca asta mi-a fost limita de lene absoluta= incarcarea bateriilor, pentru ca m-am trezit si, hei, spre marea mea surprindere- de om care este in vacanta pana pe 7 ianuarie- m-am apucat sa organizez toate hartiile de prin casa si nu, nu m-am calmat pentru ca am simtit o dubioasa nevoie sa-mi planific cam ce am eu de facut in ianuarie (de genul: dus masina la revizie, mers la dentist si facut invitatii de nunta). So, the good side of me won. Sau the working side... Mmmm, nu stiu sigur daca asta e bine... Pe moment ma gandesc la modalitati sa o reduc la tacere, pentru ca mai am o saptamana de vacanta si intentionez sa ma duc la munte, pe partie... si sper sa nu ma trezesc organizand ceva pe-acolo :D.

Inca nu m-am hotarat cand si cu ce plec, cred ca luni de dimineata, cu masina sau cu trenul... vine si Bu, ne intalnim la munte, ne adunam cu totii si, well, sper sa fie zapada pe partie :-)). Evident ca in stilul nostru caracteristic nu, nu ne plictisim: mai nou tatal lui Bu si-a rupt piciorul la vanatoare iar robinetul de la masina noastra de spalat a decis, exact a doua zi dupa ce a plecat Bu, ca acum, dar exact acum, e momentul sa picure... asa ca n-am apa la o baie, oooo happy me.

Si... in spiritul acestei zile pline de zel, m-a apucat logoreea, asa ca voi scrie mai multe posturi, sa ajunga pana pe 7 ianuarie- pentru ca eu am de gand sa stau departe de internet, in mijloc de zapada.

No comments: