24 December 2007

Craciun






Stiu ca toata lumea este indignata: ca suntem in plina isterie a shoppingului si comercialul domina si, da, Craciunul inseamna miros de portocale si de sarmale (amestecate sau separat)... colinde pana cand iti pocnesc urechile si jingle pana cand creierul tau face jingle bells singur- singurel, fara acompaniament... rosu si verde, obsesiv ... ninsoare, daca da, si de obicei da :-)... febra pregatirilor, cu ultimele alergaturi, intr-o aglomeratie de nedescris... palpitatii la raftul din magazin sau, mai tarziu, in fata cuptorului cu friptura/ borsul sau sarmalele... fosgaiala pe strazi, in blocuri, in apartamente... veselie, atata veselie ca ti se incremenesc buzele intr-un rictus ciudat... si filme/ spoturi TV/ spoturi radio/ bannere/ brosuri etc etc cu Mos Craciun, spiridusi, elfi, reni sau chiar sotia/ fiica/ fiul/ ginerele lui Mos Craciun... si multe altele la fel, intr-un amalgam nebun-nebun...

Insa mie imi place. Si cred ca poti alege sa vezi ce te intereseaza cu adevarat din toate acestea. Si mai cred ca e nevoie de toata aceasta acumulare pentru a te bucura de seara/ ziua de Craciun.

Azi am fost la ai mei- sa facem pregatirile, ca in fiecare an. Am decorat bradul, am pus luminitele pe casa si pe la geamuri, am ambalat cadourile... Si mereu e la fel: galagie, agitatie, tata da directive, Bro' cauta prelungitoare/ clesti/ sarmulite, mama proceseaza sarmalele sau friptura in bucatarie si striga sa inchidem usa (usa pe care se frasuie toata lumea, si mai si "ciupim" cate ceva din mancarea din bucatarie), eu pun trei randuri de luminite in brad si aranjez globurile dupa o logica abracadabranta (care imi apartine, evident) sau ambalez tone intregi de cadouri (pentru ca in fiecare an eu ambalez cadourile pentru familia lui Bu, pentru familia mea, dar si pe cele de la parintii mei catre tot clanul- mai putin cadoul meu, of course :-))), Biggy patruleaza prin zonele cele mai interesante din casa (= mai pline de "activitate"), iara daca se mai nimereste si Bu in zona, atunci precis mestereste si el la luminite, sub atenta indrumare a lui tata :-). Si radem. Mult. Si seara cadem lati, morti, copti, dar veseli nevoie- mare.

Si maine ne intalnim cu tot clanul. O sa fie mancare multa, veselie, agitatie, nebunie... de-abia astept :-).

Iar apoi... vacantaaaaaaaaaa :-))!!!!!

Sarbatori fericite si La Multi Ani.

No comments: