27 November 2007

Lecturi

Sunt tare ocupata asa ca nu am avut prea mult timp sa ma gandesc la viitorul blogului meu. Cred insa ca nu il voi omori (pffff, latura mea sadica nu va invinge :D). So:

De vazut:
Stardust. Actori buni, foarte bine jucat, bine facut, e un basm care (din fericire) nu se ia prea in serios, "condimentat" cu umor... un film tare bun pentru o seara linistita in care ai chef sa te binedispui.

De citit pe net:
- despre femei... nu mai stiu daca am mai scris despre acest post. Si "definitia anului":-))- great one (hei, exista si "intrebarea zilei" :-) )

- in caz de nunta: aici (imi permit sa adaug si "Brasoveanca" :-) )

- merita, merita vizitat si jucat, pentru ca "for each word you get right, we donate 10 grains of rice" si e si fun (link gasit aici)

- un proiect super simpatic, o poveste care merita citita si o intrebare de 1000 de puncte

- :-) good one here

- is this for real??? Dar asta????

- despre ordine, vecini ireali (sunt inca socata...) si porumbei

- si un site plin de inocenta

Despre carti intr-un post viitor pentru ca, hei, am fost la Gaudeamus si m-am intors happy posesoare de carti noi... :D

No comments: