28 November 2007

ING pisses me off

Bu si Zu au cont impreuna la ING. Zu e titular, Bu e mandatar.

Azi m-a sunat o doamna de la ING insistand ca Bu trebuie sa mearga la banca, sa-si actualizeze datele de contact. Ok, zic eu, pasnica (inca!!!), datele lui Bu nu s-au modificat asa ca, have a nice day. Nu si nu, ca Bu trebuie musai sa mearga la banca sa-si actualizeze datele el personal. Care date actualizate, ca doar nu e nimic nou, nu intelegeti???? Doamna, zice ea, eu nu stiu, doar ca trebuie sa vina personal la banca sa-si actualizeze datele si sa semneze... Adica trebuie sa vina pana la voi sa va spuna ca nu, nu s-a schimbat nimic de anul trecut incoace si sa mai si semneze pentru asta???? Daaaa... Chestia asta e destul de absurda, zic eu, mai ales ca pentru Bu e mai greu sa ajunga pana la banca... Well, zice ea, daca nu vine pana pe 20 dec. il scoatem de pe cont ca mandatar. Ha????

Pffff. Absurd. Drove me nuts. Crdeam ca ING sunt ceva mai zdraveni la cap. O sa ii spun lui Bu sa se duca sa ii informeze ca, hei, ce chestie, nimic nu s-a schimbat !!! (optional sa le zica si ceva din suflet pentru ca l-au deranjat cu aberatii de-astea).

4 comments:

Anonymous said...

Enervant, foarte chiar. Mai ales ca si eu ma asteptam la mai mult de la ING...

Ca tot veni vorba de banci, mi-am si amintit ce voiam sa te intreb si am uitat :D Mi-a luat ceva!

Zu said...

??? ce vroiai sa ma intrebi??? trebuie sa nu uit sa te intreb :-))

Anonymous said...

p-asta trebuie sa o povestesc, ca e despre power of the blog, cred... m-a sunat ing... si domnisoara n-a apucat sa spuna nimic ca am sarit cu gura "da, stiu, am citit eu pe un blog, o sa ma chemati la sediu desi nu mi s-au schimbat datele. sunteti nashpa!" domnisoara blocata: "arh... aaa... nuuu. daca nu s-au schimbat datele nu trebuie sa veniti. facem acum la telefon confirmarea, ok?"
:))) deci multumesc.

Zu said...

:-)) wow, incredibil!!
... Bu nu s-a dus la banca. Acum astept continuarea... pt ca in martie imi expira cadul si trebuie sa ma duc sa-l iau pe cel nou. Vreau sa vad si eu daca l-au scos de pe cont...