24 September 2007

Momente Bu

1. Il suna un "amic" (mai mult cunostinta decat prieten): bla bla bla, sa mergem intr-un weekend cu masina la Budapesta. Hmm... Bu ii spune ca noi am fost once cu masina pana acolo si drumul e lung si obositor, asa ca preferam trenul sau avionul, insa respectivul insista: ca se gandea sa mergem cu masina lui Bu, nu cu a lui si sa o conduca si el, ca sa o sa fim mai multi soferi...
Bu isi iubeste masina. O trateaza foarte frumos, are mare grija de ea si viseaza ziua in care isi va lua un model mai nou, aceeasi marca.... Asa ca vine la mine si imi explica pe un ton bosumflat: "Pffff...eu nu vreau sa-mi conduca nimeni masina. Nu am incredere decat in tine, in Bro', in tatal tau si poate in tatal meu..."
:-) (sunt in categoria privilegiata)...

2. Ne-am intalnit cu un cuplu de prieteni care asteapta un copil, chestie care i-a dat lui Bu ocazia sa calculeze "de cate camere vom avea nevoie ca sa traim confortabil cu cei doi copii pe care ii visam/ dorim, etc". Cifra este an amazing one, extrem de tipica pentru gandirea de tip Bu: vom avea nevoie de 8 (opt) camere... Yep, Bu thinks big (hei, daca ii si iese, eu nu ma supar :D... mai ales ca o camera e ca sa imi insir eu hainele:-))

3. Bu isi pateaza tricourile. Constant. Eu boscorodesc, el se uita inocent la mine si ofteaza ca "nu mai are tricouri", jucam jocul asta de ceva timp. Intr-o zi eram grabita-rau, imi cautam un tricou si... am inhatat unul de la el. Zis si facut. Mi-am vazut de ale mele etc, etc, si... la masa m-am patat. Pe tricou...
Ceea ce eu nu fac, never, ever.
Cred ca m-a urmarit "blestemul tricourilor lui Bu" :-)...

4. Am fost la film, impreuna cu o prietena. La sfarsit Bu s-a dus afara sa fumeze si noi doua am mai intrat prin magazine, asa... rapid :-). Si, it turns out ca am uitat sa-mi scot telefonul de pe silent asa ca nu am auzit cele trei apelui de la Bu, care presupun ca tropaduia agitat pe-afara si care, in ultima instanta, mi-a trimis un mesaj pe telefon.
Confuz si adorabil: "Zuzu?"...

No comments: