20 September 2007

Gripa???

Dimineata cu gust amar. Nu imi place ziua asta. Am decis. E destul de trist sa te lamuresti inca de la primele ore ale diminetii ca o zi o sa fie proasta- ce te faci restul de ore pana cand se termina ziua??? Iti tarasti sufletul obosit peste minutele care trec incet? Ca doar nu poti sa te tarasti la loc in pat, sa tragi plapuma peste tine si din cand in cand sa scoti nasul pe-afara, sa vezi daca s-a schimbat atmosfera si e safe sa iesi...

Nu-mi place vremea de azi. Mi-e frig si cred ca am racit. Vreau o ciocolata calda cu aroma de portocale, dar de unde una? Aici se da cu aspiratorul, cred ca e o moda- am vorbit cu o prietena si si la ea se aspira... Weird. Verisoara mea ma intreaba de inot- care inot ca mie mi-au inghetat oasele??? Am dormit prost. Nu stiu de ce- am visat chestii ciudate si totul era ca o pacla cu care ma luptam. M-am rostogolit din pat pe la 9.17. Tarziu. Si pentru ca m-am rostogolit asa aiurea din pat m-am si boscorodit cu Bu. Si nu, nu ma simt mai bine. Inca mai am multe sa-i spun dar a trebuit sa mergem fiecare la birou. Doh! Acum cica ar trebui sa fac niste blocuri in 3D dar nu vreau sa ma gandesc la inaltimi, mie imi e frig si am chef sa stau cat mai aproape de sol, in locuri cozy si prietenoase, sa feel safe, asa ca azi o sa ma reprofilez catre lucrari simple, work on the safe side- etichetute si alte de-astea, ca neuronul meu e zgribulit si usor gripat, trebuie sa-l protejez. Am citit pe bloguri, in scopuri de inveselire si iata peste ce am dat... adica, de la titlu la melodie, tare auch pentru ziua mea de azi.

Si Bu e in messenger-ul meu, all happy and shiny, este incredibil cum pot barbatii astia sa revina, ca hopa-mitica, dai cu ei de pamant si bounce back linistiti... Poate ca e mai bine, have no idea... se pare ca mai pe seara ma duc cu Bu sa-si ia pantaloni/ costum, whatever.

Anyway, not a bad day, nu sunt trista sau ceva, ci doar e totul rece si gri si me not like it, need caldura, nice music, nice food, sleep si leneveala... after all, e vreme de... sau de..., dupa cum se spune, iar eu sunt la birou si don't feel like working cu entuziasm. Cred ca am gripa.

Ma duc sa work on my inveselire. Sau sa visez la zile mai bune... :-)

Update: dupa ce mi-am scris postul iata peste ce am dat.

Ma duc sa visez la saptamana viitoare. Asta a fost o saptamana proasta...

No comments: