27 August 2007

Ucenicul

Trebuia sa scriu despre cat de preaminunat mi-am petrecut eu weekend-ul insa acum m-am nevricosat: dupa ce am lucrat constiincioasa toata ziua m-am pregatit frumusel sa fiu gata taman la "Ucenicul", sa stau sa ma uit linistita. Si... teapa!!! Nu e "Ucenicul". E Gadea!!! Cu "Sinteza Zilei"... Serios??? Stau eu nitelus...ma uit...mai stau... si imi pica fisa ca s-au adunat mai multi indivizi care tin mortis sa vorbeasca si in mod evident nu intentioneaza sa plece acasa prea repede. Of, macar sa vad daca se mai da episodul de la 23.10... Well, pe prima pagina a site-ului Antena 3 troneaza un articol despre sinteza asta a lor, insa, la program scrie ca eu ma uit acum la "Ucenicul"!!! Si sigur individul asta mustacios care peroreaza in televizorul meu nu e Donald Trump, sa fim intelesi!!! Si nefericitul asta de site nu ma poate informa daca macar o sa il vad pe Trump in seara asta!!! Asa ca revin: Site-ul Antena 3 sucks!!! Big time. Nu sunt in stare sa isi faca un amarat de update la pagina "program" de pe site... asta e un banc teribil de prost la un site de televiziune. Sunt profund dezamagita.

Iar Bu tocmai s-a oprit nitel din omoratul unora pe computer ca sa ma informeze cu tristete ca: "Nu mai vad fara ochelari"... "Cum adica?" zic eu... "De cand port ochelarii mi-am pierdut foarte mult din vedere"- vine explicatia naucitoare...

...???!!!

In fine, sa nu uit de partea cea mai tare a site-ului Antena 3: exista un forum la preaminunata emisiune cu sinteze... Tot invartindu-ma eu pe site, am vazut ca lumea comenteaza, iar multe dintre comentarii se refera la misterioasa disparitie a "Ucenicului". Ma mai invart eu nitel si, stupoare, comentariile cu "Ucenicul" au fost sterse. Carevasazica exista viata pe site-ul acesta, e cineva acolo in spatele monitorului care mai si citeste mesajele in care intreaba lumea cand o sa fie Trump, da' tot nu se invredniceste nimeni sa schimbe pagina "program"!!!

Aaaaaaaaaaaa, se intampla ceva: au terminat astia de vorbit- imi revin sperantele...!!!!

No comments: