06 August 2007

Saptama trecuta- rezumat

Pffff... mult de lucru. Si lene. Multa. Maaare. Enorma. "Nu am chef azi" e noul meu motto.

Of, bine, sa o luam in ordine. Dar e luni, da? Am dreptul sa fiu usor incoerenta...

- Trebuia sa-mi duc masina in service de o saptamana. Nu am ajuns.
- Hardul meu e busit. Pierdut fisiere. Nasooool.
- Verisorul lui Bu e la noi. A formatat computerul si gasit pe net chestii taaaaare interesante (= un cheat pentru jocul meu, hihihi).
- Am vrut sa facem upgrade la computer. Acum Bu are alta idee: forget the upgrade! Let's buy a new computer!!!! Si topaie asa pe creierul meu confuz. Azi trebuie sa ma decid.
- Bu si-a instalat Counter pe ambele computere si acum se impusca in retea cu unii de pe net.
- Eu am si ultima serie din Grey si sunt in extaz. Palpitant, palpitant, palpitant.
- Vacanta a picat. Sau s-a mutat. In octombrie. Tare mult pana atunci...
- Nu am plecat nicaieri in weekend. Am fost la shopping. Nu, nu mi-am luat nimic, brrrrrr- in schimb i-am luat lui Bu patru tricouri. I must be sick or something...

Si... pour la bonne bouche :D.

No comments: