02 July 2007

Extrem de tare si incredibil de aproape

Bleah, bleah, bleah... bah, aaa, pleah, pleaf, blah, cine naiba a inventat dracia asta de Pepsi Summer Chill Caramel Cola???? Brrrrrrrrrrr... am fost intotdeauna reticenta la experimente de genul cola cu cirese/ vanilie etc., insa asta este cea mai teribila combinatie pe care am intalnit-o. Nici macar nu am putut termina sticla. Bleah.

Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc. Si nici macar despre faptul ca sunt nedormita si obosita pentru ca Bu se trezeste aproape in fiecare dimineata pe la 6.30, ca sa il duca pe tata la spital, la pansat. Ceea ce inseamna ca in fiecare dimineata, de cateva saptamani incoace (exceptand perioada Bulgaria), eu sar de trei km la auzul nesuferitului ala de ceas. Mormai din perna cateva lucruri de bine despre sufletul ceasului, dupa care incerc sa adorm la loc. Si nu reusesc!!!! Si seara e asa cald ca de-abia adorm. Si mi-e soooomn!!! Toata ziua... ca doar de-aia mi-am cumparat nefericitul ala de Pepsi care trebuia sa ma trezeasca, dar e asa de prost ca nu am reusit sa beau nici jumatate de sticla!

Insa, dupa cum spuneam, nici despre asta nu vreau sa vorbesc. Ci despre asta:



Adica- Extrem de tare si incredibil de aproape. Excelenta. Am citit-o pe nerasuflate. O carte scrisa cu "gingasie/ inocenta" (???), tare usor de citit dar totusi plina de surprize si intorsaturi de situatie. E o bucurie sa o citesti- desi nu e o carte usoara, doar pare asa. E plina de idei, mici- minuscule, strecurate intre randurile ei, idei care lovesc in plin plex. Si uneori nu mai ai aer, alteori revelatia te cuprinde cateva pagini mai incolo sau capeti o senzatie de dulce-amar... Nu spun nimic despre subiect, pentru ca este unul comercial si tare m-am temut ca o sa pice in patriotisme false, insa nu, e ca o gura de aer proaspat, daca are sens chestia asta.

Uf, ce pot sa mai spun: mie mi-a placut tare mult. Si de-abia astept o alta carte de Jonathan Safran Foer, inteleg ca va iesi la Humanitas in curand.

4 comments:

Anonymous said...

In curand in ianuarie 2008 :) eu am mai spus - aia nu e carte de tradus in romana. Eu zic sa nu astepti pana atunci si sa mergi la biblioteca americana (din cadrul centrului cultural american - e adresa pe net si e f usor de ajuns acolo), unde abonamentele se fac gratis, si sa o imprumuti :)

Zu said...

Multumesc. Stiu biblioteca, nu ma gandisem sa o caut acolo- o sa o iau cat de curand.

Anonymous said...

Ok, inca o recomadare de trecut pe lista...Tare lunga a mai devenit lista asta! :)

Anonymous said...

vaaaai ce roman!!!!

genial!

sa citesti si everything is illuminated si sa vezi si filmul

:)