04 July 2007

Azi

Azi am aflat vesti agitate. Despre cineva cu care vorbesc cateodata dar cu care nu m-am intalnit never ever. Weird, huh? Pffff... wishing all the best. Really.

Tot azi m-am trezit cu o dilema: ca sa cumpar acel medicament pentru Biggy am ajuns la ultima varianta- comanda pe net. Insa este un medicament pentru oameni si site-urile de pe care il pot comanda imi cer istoricul medical, cu intrebari de genul:

-Could you confirm what orders have you received from our pharmacy:

-Please list all allergies (including medications):

-Please list all surgeries:

-Is there anything else in your medical history you deem relevant:

-Do you have any of the following conditions: Leukemia, Multiple Myeloma, Sickle Cell Disease, Peptic Ulcers, or Retinitis pigmentosa?

-Do you take any form of nitroglycerine?

-Have you previously been treated for sexual dysfunction?


(ultima e favorita mea :-))

A, si toate aceste raspunsuri sunt verificate de un doctor "de la ei" care decide daca iti aproba cumpararea medicamentului sau nu. Imi si imaginez cat de convingatoare este o cerere venita din Romania, cu istoricul medical al unui catel...

Asa ca... in lumina revelatiilor de astazi, dedic urmatoare melodie tuturor celor care au nevoie de "un mic ghiont" la moral. In scop de inveselire. Fara numar, fara numar...
Eu ma duc sa ma bag in fantana de la Arhitectura. Unde ma intalnesc cu altcineva never ever vazut face to face. Even weirder, huh???

No comments: