16 April 2007

Weekend highlights

- vineri am fost la ai mei si am invatat-o pe mama sa foloseasca fostul meu telefon, in timp ce ii faceam lui tata niste setari la laptop. Multitasking :-)

- tot vineri am reusit sa stau 15 minute la ghiseu, asteptand sa-mi platesc amenda, intr-un CEC in care nu mai era nici un alt client (0!!!) si erau patru (4!!!) functionare

- sambata noaptea am jucat carti- am batut detasat :-))

- duminica Bu a vrut si el sa-i vada pe ai mei... si i-a mobilizat sa jucam Rummy- am iesit ultima :-(

- nu stiu cum am reusit sa merg doua zile la rand la shopping si sa nu-mi cumpar nimic (hei, magnetul de frigider nu se pune)

- am primit bomboane cu martzipan si am mancat inghetata Nirvana. Yummmy

- m-am procopsit cu urmatoarele dileme absolut tembele:

a) sa zicem ca vorbesti cu cineva, care incheie conversatia cu "Hai, spor!
- tu ce raspunzi??? "Spor si tie!"/ "Pa"/ "Vorbim"??? "Multumesc, pa!" este o varianta ok, dar ce te faci cand chiar nu ai chef sa multumesti ???...

b) sa zicem ca esti fata si vorbesti cu un tip, care incheie conversatia cu "Te pup, pa!"
- tu ce raspunzi??? "Te pup si eu"????

1 comment:

Alina said...

Martipan???OMG, am avut niste oua de ciocolata cu martipan de Paste, absolut dementiale :)

a. toate raspunsurile merg. Daca nu ai chef, ai putea zice mkay, pa :P

b. da, asta e o dilema si pt mine uneori. Cand e un close friend, e ok, cand e cineva cam necunoscut sau simt motivatii asunse, ignor ce a spun si zic doar pa.