17 April 2007

Dor de duca

... nedormita ca lumea de cateva zile, visez la un somn sub un copac inflorit, sa casc si sa sa ma intind, mi-e pofta de soare, miros de salcam si pepene rosu, mustind de zeama sub coaja verde, mi-e dor de o excursie in necunoscut, sa ma sui in masina si sa plec la drum... sa merg agale, sa fotografiez lalele, sa vad verde, mult verde in fata ochilor si sa respir cu lacomie miros de iarba uscata si de flori...

bazait de insecte si fosnet de frunze, susur de izvor
miros de lapte proaspat si paine calda

ce ne-am facut singuri???? inchisi intre betoane si incorsetati in programul de lucru... bleah!

1 comment:

Alina said...

Citind insemnarea ta, mi-ai adus aminte de o vara de acum multi ani. Eram la tara si tata imi legase un hamac intre doi brazi mari de la mamaia din curte. Era cald, iar eu stateam acolo, motaiam si citeam, nu era nici prea frig, nici prea cald, nu aveam nici o grija. Mi-am mai amintit de paduri si de hoinarit toata ziua. Poate reusesc sa fac ceva outdoors and far from the city candva curand :)