23 April 2007

Boscorodeli suplimentare

...ziua nu continua mai stralucit:

- nu ne trebuia circul cu suspendarea si mitingurile din toata tara, acum unde ma intorc numai asta aud, imi vine sa mor. Unul isi face deja campanie, altii dau declaratii, la televizor vorbesc cu totii si poporul pica la mijloc ca fraierul.

- de ce nu am un plan inteligent pentru 1 Mai????

- presimt ca o sa prind traficul-ala-mare. Si, by the way: cica sunt 11 masini la un loc de parcare in Bucuresti!!!!

- cat mai au astia de gand sa sape/ duduie/ demonteze pe langa casa mea??? Anul trecut au sapat si asfaltat langa biserica pana m-au innebunit, anul asta au scos tramvaiul si bordurile pe bulevardul mare si, mai nou, vad ca i-a apucat asfaltatul si in fata bisericii. Eu unde sa mai parchez??? O iau sus, la etaj???

- Shakira canta cu Beyonce??? Bleah, bleah, me like Shakira but totaly despise Beyonce. Ce nevoie avea, nu o avantajeaza, tot ce vezi e ca si Beyonce poate sa dea din solduri si ca, in plus, hei, are o talie mai subtire ca Shakira

- unde gasesc si eu toate serialele din Anatomia lui Grey, ca m-am saturat sa astept pana martea sa vad un singur episod????

- am terminat Musashi, scrisa de Eiji Yoshikawa- carte la care "muncesti" si tu cand o citesti. Doua volume groase- m-am implicat ceva in cartea asta asa ca si acum imi bantuie capul de samurai si chestii despre viata si autoperfectionare. In capul meu nu s-a produs inca finalul, am ramas prinsa undeva intre randuri si mai am de procesat, pana atunci insa am senzatia unei vieti paralele. F. obositor, pe alocuri.

- si Ariel este exmatriculat pentru ca a scris pe blog despre scoala

2 comments:

Alina said...

well, daca ai putina rabdare ( sa primesc dvd-urile inapoi), iti pot da seria 1, seria 2, seria 3 ep 1-10. And more to come, soon, adica pana pe la ep 20 din seria 3, care este si ultimul difuzat daca nu ma insel.

Zu said...

wow! Multumesc mult, am rabdare, am si dvd-uri pe care sa le copiez :-)...

Tu de unde le ai?