14 March 2007

Fabulospirit

Aici gasiti discutia de la Garantat 100% pe acest subiect. Dinamica, dura, cruda. Foarte interesanta, merita ascultata.

Pana la urma ce este Fabulosprit???

Pentru ca iata ce declara Lucian Georgescu aici:

"Noi am facut o consultanta si o platforma de comunicare. Stiu ca poate unora le par vorbe goale, dar am sa precizez inca o data ce inseamna asta: noi am construit o rama, un template, si noi credem ca rama numita Fabulospirit e buna pentru ca poate ingloba mai multe lucruri. Un exemplu: pun rama Fabulospirit si spunem ca acum facem o campanie despre vinuri. Deci am construit o platforma de comunicare.

De aici incolo urmeaza campaniile, bugetele mari, milioanele in baza carora se construiesc povesti - fie si sectoriale. Deocamdata, ele nu sint sectoriale, ci foarte generale, pentru ca MAE face o propaganda foarte generala, spre deosebire de ANT (care face campanii de promovare a Deltei, Bucovinei), de Ministerul Culturii (care promoveaza Sibiul). MAE trebuie sa vorbeasca la modul general despre toate.

Tot ce a facut MAE a fost sa arunce un balon in curte. Sa vedem cine il baga in poarta."


Iar Naumovici a spus, extrem de simpatic, la un moment dat (intrebat fiind de "campanie") ca "inca nu am vazut nici o campanie" (hehehe) si ca toata lumea se inflameaza pe baza unui comunicat de presa. :-) show me the money... cu totii vorbim despre acest Fabulospirit fara sa fi vazut ceva concret.

Anyway, eu am extras un fragment din emisiune, nu direct legat de subiect, dar taaare pe sufletul meu- citat din Aneta Bogdan:

"...atunci cand te duci la un consultant de management, spe exemplu, si ii spui:mai, oare de ce nu mai vand eu acest produs?, si el zice :lasa-ma trei saptamani, trei luni de zile... si vorbeste o gramada cu tine in timpul asta, despre tot ce ai facut tu cu acel produs si mai ales despre ce intentionez sa faci pe viitor... tu nu te duci sa zici: ma, da' stii ceva... colegul meu de birou a zis ca nu-i de acord cu opinia ta si soferul meu a spus ca nu-i de acord cu opinia ta si, in general, contabila mea iti transmite ca habar nu ai..."


:-))

No comments: